Gå til innhold

Tilstanden til sjøauren i Bergensområdet


jak

Anbefalte innlegg

Bor selv rett i nærheten av en av de nevnte vassdragene i rapporten. Har lenge hatt lyst å forbedre vassdraget. Noen som vet hvordan man skal gå fram for å få utført anbefalte tiltak på dugnad? Regner med at man må ha tillatelse før man begynner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor selv rett i nærheten av en av de nevnte vassdragene i rapporten. Har lenge hatt lyst å forbedre vassdraget. Noen som vet hvordan man skal gå fram for å få utført anbefalte tiltak på dugnad? Regner med at man må ha tillatelse før man begynner..

Viss du tar kontakt med Bergen sportfisker lag, så veit eg at det e ein der som jobbe masse med det her i Bergens området, og han skal visst være veldigt flink, så det går jo alltids ann og prøve og få kontakt med han og spørre ut om div :)

JonnyS...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I BS er det ein som heiter Ulrich som er mentoren for kultivering av aurebekkane rundt Nordåsvatnet, og han er og forfattaren for rapporten som det her er vist til.

BS har eit veldig bra kultiveringsutval mht desse aurebekkane, slik eg oppfattar det (er ikkje medlem, vurderar å melda meg inn no og ta eit tak). Ta kontakt med han.

Evt så startar du eit lite foretak "Sjøaurebekkens venner", og drar i gang på eigen basis, då er det å ta kontakt med kommunen for å høyra korleis du skal gå fram.

Men det er vel enklast å samkjøra det med eksisterande organisasjonar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I BS er det ein som heiter Ulrich som er mentoren for kultivering av aurebekkane rundt Nordåsvatnet, og han er og forfattaren for rapporten som det her er vist til.

BS har eit veldig bra kultiveringsutval mht desse aurebekkane, slik eg oppfattar det (er ikkje medlem, vurderar å melda meg inn no og ta eit tak). Ta kontakt med han.

Evt så startar du eit lite foretak "Sjøaurebekkens venner", og drar i gang på eigen basis, då er det å ta kontakt med kommunen for å høyra korleis du skal gå fram.

Men det er vel enklast å samkjøra det med eksisterande organisasjonar.

Navnet lyde veldigt kjent ut, så det stemme nåk det :) Eg og Arild har også vurdert det, for og gje litt tilbake og ikkje berre ta :)

JonnyS...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok, eg har kikka litt på dette før men min oppfatning av BS er desverre at det er ein interesseorganisasjon for dei som er opptatt å reisa til Sogn og trøndelag for å fiska laks.

Skal senda ein epost til Ulrich og høyra kva eg kan bidra med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...