Gå til innhold

Åkersvika tiner!


Per....

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Da er det vel så godt som over allerede i vika ... Virka som vannet kom for raskt , så det har ikke kommet inn så mye gjedde ennå..

Fiska tirs og tors og fikk 2 sniper og ei på 4.4 , alt gikk pent tilbake..

Noen andre som har noe å rapportere?

Det har nok gått inn endel, men de store purkene kommer som regel etter litt senere...

Det er langt ifra FOR mye vann i vika, det er bare å flytte litt på seg! Det er mange steder rundt om i vika som er fine på den vannstanden som er nå. Gjeddene går inn på grunnene dem, så det er ikke noe problem. Jeg skal ned en tur i ettermiddag, også tar jeg hele søndagen nedi der tenker jeg!

Det ble iallefall tatt endel i starten av uka. Jeg har kun 1 tur sålangt, og fikk 2... 2,5 og 5,2 Kg

Hva fisker du med? Og hvordan fisker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel så godt som over allerede i vika ... Virka som vannet kom for raskt , så det har ikke kommet inn så mye gjedde ennå..

Fiska tirs og tors og fikk 2 sniper og ei på 4.4 , alt gikk pent tilbake..

Noen andre som har noe å rapportere?

Det har nok gått inn endel, men de store purkene kommer som regel etter litt senere...

Det er langt ifra FOR mye vann i vika, det er bare å flytte litt på seg! Det er mange steder rundt om i vika som er fine på den vannstanden som er nå. Gjeddene går inn på grunnene dem, så det er ikke noe problem. Jeg skal ned en tur i ettermiddag, også tar jeg hele søndagen nedi der tenker jeg!

Det ble iallefall tatt endel i starten av uka. Jeg har kun 1 tur sålangt, og fikk 2... 2,5 og 5,2 Kg

Hva fisker du med? Og hvordan fisker du?

I år gikk det i spinn , fisker så tett ved bunnen som mulig. Og vader sjelden over knehøyde.. Orka rett og slett ikke stå med flue i år da jeg kun hadde ett fast/int coastal snøre tilgjengelig på #7'rn .

Ble det noe mer på deg ?

mvh

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...