espenwestbye Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Skrevet 1. mai 2011 En ting som hadde vært fantastisk var om det fantes en app med Fluedatabasen/Entomologidatabasen. Det kan jo hende det er noen på forumet her som har koding som et talent? =D Ser for meg at det kunne vært en fin ting å hatt tilgjengelig når man sitter å venter ved vannkanten.
Marius (W&M) Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Skrevet 5. mai 2011 Liker tankegangen din, Espen. Må vel være noen der ute som kunne ha gjort det :-)
Per.... Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Skrevet 5. mai 2011 Hadde også vært kult å legge inn bilder direkte fra mobilen! Ta bilde for så å legge opp på fss med en gang. Stort mer live er det nesten ikke mulig å få til. Kanskje litt vanskeligere å lage noe sånt, men hva vet vel jeg..
2m Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Skrevet 5. mai 2011 Hadde også vært kult å legge inn bilder direkte fra mobilen! Ta bilde for så å legge opp på fss med en gang. Stort mer live er det nesten ikke mulig å få til. Kanskje litt vanskeligere å lage noe sånt, men hva vet vel jeg.. Sjekk denne tråden: http://www.fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=20410.0
Anbefalte innlegg