Gå til innhold

Kjøp av ny stang i #4 eller #5


JørgenAnd

Anbefalte innlegg

Gjest staffan@epost.no

Ørretklassen er og blir #5 for meg.... takler fortomstykkelser ned til 0.12 mm, kan kastes små streamer med på 0.25 fortomspiss en høstkveld eller ved en vik på kysten.....#5 synes jeg er et hav bedre å kaste med når baksleng er umulig enn en standart #4, SYNES JEG.....lykke til med handelen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter litt tenking så ender jeg nok opp med å kjøpe #5 :)

Kjøper ACT4 å reelmaster klasse 5. Så kjører jeg med presentation eller highwater.

Har bestilt en snelle klasse 4 så på den kjører jeg highwater klasse 4 som jeg har funnet på tilbud :) 400 kr !

takk for hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,men ein kamerat har den. Har prøvd den eit par ganger, og likte den veldig godt..eg likar helst litt raske stenger, og denne er passeleg stiv etter min smak..mykje stang for pengane :) eg brukar vanlegvis ei loomisstang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. høres bra ut. Har drevet med fluefiske i mange år. men veldig fra og til, har liksom ikke blitt skikkelig hooked! Men nå kom den enorme interessen å da fant jeg ut at utstyret ikke holdt helt mål:)

Så lenge på Fario å Lean green switch, men de ble får dyre totalt sett, og jeg behøver nødendigvis ikke så dyrt. ACT4 virker som et meget kurant stang for meg og mitt bruk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...