Gå til innhold

Noen som vil ha med en fersking i Tromsøområdet?


arntey

Anbefalte innlegg

Hei godtfolk.

Jeg vil gjerne suge til meg så mye læring som mulig. I fjor sommer arvet jeg et fluefiskesett fra min onkel som hadde mistet interessen, ett par ukere senere var jeg på kurs hos Jan Myhre i Son. I midten av august dro jeg til Finnmark for et år med friluftsliv v/ Høgskolen i Finnmark og interessen er jo ikke akkurat blitt noe mindre ;-) Har foreløpig kun en #5-6er stang. Har også kjøpt meg bindeutstyr men det prosjektet er lagt på is frem til ørretsesongen er over.

Så hvis noen vil ha med en sprek 25åring på tur, så får dere bare skrike ut! Har både bil, fjellstøvler og det meste som trengs til friluftsliv, sommer som vinter.. Drar en uke på Finnmarksvidda imorgen men er tilbake i Tromsø fra den 17. aug.

Arnt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Gått bersherk så nå stiller jeg plutselig litt sterkere til SØ fiske også. ANskaffet meg en RS v2 med coastal fast/int og byttet ut den gamle stanga jeg arvet med en fario 5'er. Jeg har både bil, eget telt, gode fjellstøvler og vadeutstyr så alt av tur er av interesse :-)

Arnt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Gått bersherk så nå stiller jeg plutselig litt sterkere til SØ fiske også. ANskaffet meg en RS v2 med coastal fast/int og byttet ut den gamle stanga jeg arvet med en fario 5'er. Jeg har både bil, eget telt, gode fjellstøvler og vadeutstyr så alt av tur er av interesse :-)

Arnt

De liker ikke selskap der oppe virker d som :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...