Gå til innhold

Kola 2011 - Semper Major Fluefiskeklubb


Espen K

Anbefalte innlegg

Fin lesning, Espen  :)

Den bjørnen kom nok direkte fra First Knee, Litza . . . Så meg nødt til å "irettesette" den litt, da den var på veg til å skremme en flott fisk jeg hadde los på der.

Ga den et par kjappe kilevinker og et tupp i ræva, dermed stakk den med halen mellom beina, med stø kurs for saami kitchen  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin lesning, Espen  :)

Den bjørnen kom nok direkte fra First Knee, Litza . . . Så meg nødt til å "irettesette" den litt, da den var på veg til å skremme en flott fisk jeg hadde los på der.

Ga den et par kjappe kilevinker og et tupp i ræva, dermed stakk den med halen mellom beina, med stø kurs for saami kitchen  :D

;D ;D ;D, da blei han nok tynn og skranten på turen, ække en liten springmars det Lars  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin lesning, Espen  :)

Den bjørnen kom nok direkte fra First Knee, Litza . . . Så meg nødt til å "irettesette" den litt, da den var på veg til å skremme en flott fisk jeg hadde los på der.

Ga den et par kjappe kilevinker og et tupp i ræva, dermed stakk den med halen mellom beina, med stø kurs for saami kitchen  :D

;D ;D ;D, da blei han nok tynn og skranten på turen, ække en liten springmars det Lars  ;D

Hmmm . . . Mener da å huske jeg kunne kastet fra first knee til saami.

Skulle akkurat til å la kastet gå da jeg kom på at det kanskje var andre fiskere der, som ville ha strekka for seg selv.

Vel og merke krever slike kast noe backing, men det har man jo gjerne når man fisker på kola  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin lesning, Espen  :)

Den bjørnen kom nok direkte fra First Knee, Litza . . . Så meg nødt til å "irettesette" den litt, da den var på veg til å skremme en flott fisk jeg hadde los på der.

Ga den et par kjappe kilevinker og et tupp i ræva, dermed stakk den med halen mellom beina, med stø kurs for saami kitchen  :D

;D ;D ;D, da blei han nok tynn og skranten på turen, ække en liten springmars det Lars  ;D

Hmmm . . . Mener da å huske jeg kunne kastet fra first knee til saami.

Skulle akkurat til å la kastet gå da jeg kom på at det kanskje var andre fiskere der, som ville ha strekka for seg selv.

Vel og merke krever slike kast noe backing, men det har man jo gjerne når man fisker på kola  :D

Med litt hjelp av vinden bør det værra muligheter  ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for hyggelige kommentarer.

Gleder meg allerede til neste tur. Da er det Dream Kharlovka og Dream Litza som venter. ;D

Håper Igor stiller også da. HAn er en kjernekar.

Takk Lars for artige klipp på fiskeside...

Sier bare Dream Dream  :D, mine favoritt strekker Espen K, og muligheter til og gå fra Dream Litza til Pina, go tur  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Det ser ut til å være en elv 3-4km vest for Dream Litza også... Mulig vi tar en moltetur dit 8)

Hei Eivind, stemmer det at dere skal til Dream Litza uke 32 ?, mest sannsynlig skal min gruppe til Pina uke 32 så da kunne vi kansje bosse på elvene hvis det skulle passe eventuelt ta en cognac  :D

Det stemmer:) da får vi møtes for en cognac 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei Eivind, stemmer det at dere skal til Dream Litza uke 32 ?, mest sannsynlig skal min gruppe til Pina uke 32 så da kunne vi kansje bosse på elvene hvis det skulle passe eventuelt ta en cognac  :D

Pina er vel ikke i uke 32, vis vi snakker 2012.. Pina er i uke 34 og den gruppa er full.... Trønderbatalonen er på plass da.. Dream Karlovfka syns æ en den flotteste av Dream,ene men Pina er helt noe for seg selv! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...