Gå til innhold

Olympus lanserer E-M5


BjørnarF

Anbefalte innlegg

Gjest staffan@epost.no

Gamle OM..... fra den gang det var film i kamera var noe av det ypperste som var..... designmessig klarte Olympus det hverken Canon eller Nikon klarte....... Olympus har høykvalitetsglass........ Men i det norske markedet som beståt av Nikonidioter oh Canontosker så blir det ikke solgt mange kamera!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

Gamle OM..... fra den gang det var film i kamera var noe av det ypperste som var..... designmessig klarte Olympus det hverken Canon eller Nikon klarte....... Olympus har høykvalitetsglass........ Men i det norske markedet som beståt av Nikonidioter oh Canontosker så blir det ikke solgt mange kamera!

Designmessig !???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle OM..... fra den gang det var film i kamera var noe av det ypperste som var..... designmessig klarte Olympus det hverken Canon eller Nikon klarte....... Olympus har høykvalitetsglass........ Men i det norske markedet som beståt av Nikonidioter oh Canontosker så blir det ikke solgt mange kamera!

Ja faen.... De Nikon Idiotene er faktisk hakket værre en canontoskene. Makan til folk!..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh....hihi.

Et kameramerke gjør ingen tosk eller idiot mener jeg...

Men altså; JEG syns det er spennende med de 'nye' kameraene. De uten speil. Der alt blir litt mindre. Så kjekt når man skal på tur. Liksom få plass til alt man trenger i en skoeske :D

Design gidder jeg ikke å diskutere; det er jo rett og slett smak og behag....omtrent som med fluestenger  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...