Gå til innhold

Slate fluefiske sett!


qtip

Anbefalte innlegg

Jeg har i dag et relativt rimelig fluefiskesett fra Ron Thompson (ca. 1250,-). Dette er en 5/6 9fot stang.

 

Jeg er ingen dreven fluefisker, har holdt på et par sesonger og fisker mest i Østmarka samt i Rendalen (fjellet og etterhvert i Renaelva). Fisker mest etter ørret.

 

Vurderer å kjøpe nytt sett eller løst utstyr, har tittet litt på dette settet fra Prima Villmarksliv.

 

Er dette et bra sett ift. mitt behov?

Bør jeg gå for et ren 5" stang eller 4" stang?

 

Alternativt er det noen gode nettbutikker som har bra sett innenfor budsjettramme på ca. 3000,-? [/url]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok sei meg enig med tørrfisk der.

Eg har eit sånn sett sjøl, og bruker det mykje.

Mitt sett i er 4-5, men eg angrer litt på at eg ikkje kjøpte 3-4(med 4er snøre altså)

Eg fisker kun etter ørret, og eg føler at det er klassen er litt for stor vist du er så syndig å få fisk på 300g :D

Da hadde det nok vert meir morro med 3-4eren.

Men stanga er heilt konge etter min meining.

(Er faktisk den snella/stanga eg har på mitt bilde ser eg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

>Da er det deg det er noko gale med Hermansen!!!!!! :D:D

Eg har hatt Slate stenger i 2-3år, og har aldrig hatt eit einaste problem.

Men det kan jo hende at du er litt råere en meg? 8)

Hadde besøk av eit kompis i sommer som knakk ei LOOP stang tvert av,

og kast tuppen av Scotten sin to ganger..............

Så det er vel ikkje alltid merket det kjem an på??? :smt064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermansen

Uansett hvem det er noe galt med så blir jeg ikke akkurat sugen på å skaffe meg en ny slate stang :) Jeg har da fisket med x antall fluestenger og eneste måten jeg har knekt ei fluestang tidligere er bildører/100kg tung Hermansen og slike ting. Dette var ikke tilfelle i denne gang.

 

Men var fine blomsterpinner :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Ja ja ,det kan jo vere ei møkka stang og at eg ikkje har peiling........ :D

Men det er jo 10 års garanti som du kan benytte deg av da iallefall.

Altså vist du er supersterk og knekker stanga i kastet................................. :D

Tviler litt på om det er forskjell på bruddstyrken på stenger i 2000klassen eg då,

men som sagt kan eg jo ta feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er eit snøre med i settet som er heilt ok.

Husker ikkje heilt ka det heiter, men det står inne på Primavillmark under nettbutikk.

Har ikkje hatt noko problem med dette snøret eg iallefall.

Kanskje nokon andre har erfaring med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er eit snøre med i settet som er heilt ok.

Husker ikkje heilt ka det heiter' date=' men det står inne på Primavillmark under nettbutikk.

Har ikkje hatt noko problem med dette snøret eg iallefall.

Kanskje nokon andre har erfaring med det?[/quote']

 

Jeg er klar over det, men det jeg lurte på var om jeg bør velge et 4'er snøre eller 5'er snøre ift. det snøret som leveres med settet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er 5er snøret som skal vere med.

Vist du bestiller stanga i 4-5, får du 5er snøret.

Men vist du driver for det meste med lett ørretfiske, hadde eg nok gått for 3-4 med 4er snøre.

Eg synest at det ikkje er "lett"utstyr med 4-5.

Føler at 3-4eren er mykje meir delikat.

Husk på at 4-5 eren blir rekna som ei 5er stang........og 3-4 som ei 4er stang osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest øystein

Hva er egentlig simmsen??

 

 

 

>Da er det deg det er noko gale med Hermansen!!!!!! :D:D

Eg har hatt Slate stenger i 2-3år' date=' og har aldrig hatt eit einaste problem.

Men det kan jo hende at du er litt råere en meg? 8)

Hadde besøk av eit kompis i sommer som knakk ei LOOP stang tvert av,

og kast tuppen av simmsen sin to ganger..............

Så det er vel ikkje alltid merket det kjem an på??? :smt064[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest øystein

heheh, muligt at kammeraten din bør vokse holkene sine!

 

Tror ikke kvaliteten og følelsen kan på en s3 og en slate stang kan sammenlignes :shock:

 

Billige stenger å anbefale er vision og sierra, liker ikke slate jeg heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt rart at dei for topp karakterer i alle tester dei er med i???????

Er alle i eit testpanel heilt borte ? eller er det ein smaksak som gjer at du ikkje liker Slate?

Vist det er ein smaksak så kan eg forstå det veldig godt.

Det er mangen stenger som andre liker som eg ikkje liker i det heile tatt.

Eg testa Scotten i klasse 2-3 og synest at den var delikat og god.

Men eg fekk ikkje akuratt bakoversveis.¨

Har desta stenger som har gitt meg bedre følelse en denne.

Men dette har me hatt oppe i ein tråd før som eg ikkje orker å starte på ein gang til............. :D

Men det er nok fra person til person.

Meiner du at ei G:Loomis stang til 8999 er ei 4 ganger bedre stang en ei Slate til 1999?(måtte berre spørr :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermansen

Du Henning, resultater i en test når det gjelder fluestenger er like spennende som teksta på en rull dasspapir egentlig. Folk er forskjellig, folk har forskjellig kastestil og folk har ulike behov. Noen liker datra, andre liker faren og alltid noen som liker morra også..

 

har du godt betalt for å være slate sin beskytter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Hi hi.Nei eg har ikkje det.......

Og eg er enig med at smaken er som baken.

Men eg berre er litt motstander av stenger i 10000kr klassen som er laga av samme matriell som stenger i 3000kr klassen.

Eg tror inni mitt hode at ein betaler masse for merke.

Selfølgelig er det stenger som er meir dikkedari på som koster penger, men eg er av den oppfatning at Slate er eit bra alternativ for sett i 3000 klassen.

Da er det og greit og referere til ein test som er gjort av 2-3 habile fluefiskere/kastere som gjer Slate samme og bedre karakterer en Hardy,Orvis,SCOTT og G.Loomis osv.

 

Eg testa foresten ei Vision stang her om dagen som datt RETT på plass i mine hender små............

Husker ikkje heilt ka den heiter, men eg følte den passa som eit skudd til meg.¨

 

Det der med meg og Slate er det at eg var så syndig at eg kjøpte Slate utstyr som første utstyr, og har aldrig hatt noko problem.

Dermed har eg fortsett med det.(dvs Vadebokse,jakke stenger osv.)

 

Og eg er av den oppfatning av at eg ikkje hadde fått meir fisk, eller vert ein bedre fisker vist eg hadde kjøpt utstyr til den dobble prisen..

Men som du seier Hermansen så er det stor forskjell fra fisker til fisker.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermansen

Jeg forstår ikke hvorfor du roter med stenger i 10000 kroners klassen, det finnes da hauger av billigere stenger å velge mellom. Vision 3zone koster vel ikke så mye, streamstix, sage har noen billigserier, GuideLine, TFO, Sicerra også videre til det uendelige nesten.

 

Vær motstander av hva du måtte ønske, forstår bare ikke hvorfor i denne sammenhengen. Eneste som hele tiden drar frem dyre merker i denne debatten er jo bare deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok også forsvare Slate her. Har Light Weight stengene, og er veldig fornøyd med disse. :smt023

 

Men jeg er enig med deg Hermansen at det finnes andre merker med bra stenger i samme prisklassen. Har et par visionstenger jeg er veldig fornøyd med :D

 

Men å diskutere stenger opp mot hverandre er en evighetsdiskusjon. Som dere sier, noen liker faktisk også både faren og mora, og ikke minst dattera...

 

jk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hermansen.

Det er derfor eg refererer til tester der Slate kommer bedre ut an alle desse merkene du nevner her.Altså desidert best av "billig"stengene.Samme karakterer som "dei dyre".

Det er da ikkje så vanskelig å forstå for ein oppegående mann som deg vel?

Men det er som nevnt tiligere "Smaken er som baken"

Og eg har ikkje sagt at dei andre stengene er møkka stenger fordi og dei kommer dårligere ut i ein test.

 

Men det kan jo hende at eit testpanel ikkje har peiling på fiskestenger og at dei berre gjer Slate 6ere fordi dei er koruppte og Primavillmark betaler dei godt :D

 

Og eg holder meg helst til dattera.............. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desuten er det vel nesten umulig å få ein person som er imot noko å skifte meining.

Vist det er noko eg ikkje liker av utstyr, er det umulig å få meg til å like det med hjelp av ein diskusjon.

 

Tipper det er det samme med fleire her inne.

Så ja! det er eit evighetsdiskusjonsgrunnlag!!!!!

Ein kan desverre ikkje tvinge nokon til i like SAGE bedre en SCOTT osv.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...