Gå til innhold

Persa perser


persa

Anbefalte innlegg

Ny pers på brunørret i helga, 2 1/2 på streken. :D Denne ble nymfet på Le Cie 3-er stang med pink tag. En til i samme dimmen trakk et lengre strå da D-dry kroken ble litt mindre bøyd :oops: Denne vakre fisken fikk dessverre klemmerker i sekken på tur ned og fikk meg litt trist over at jeg slo`n ihjel :cry: Kampadrenalinet tok meg og jeg tror jeg glemte bort hva jeg egentlig skulle gjort...Men heldigvis er det flere der denne kommer fra..

post-368-13949845746318_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du om det er gratis å fiske i figgjo vannet ved ålgård? er det bra størrelse der. har bare sett utrolig mye vak der til tider, har vært fristet til å stanse for å prøve.

Hvor fisker du ellers i Stav.området. Har selv bodd der, men sjelden sett fluefiskere, værken etter Sjøørret eller ørret.

Var noen turer i Oltedalsvatnet og i utløpet av madlanselva... Var mye små og sprek ørret der.

 

Har du noen andre bra plasser å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du om det er gratis å fiske i figgjo vannet ved ålgård? er det bra størrelse der.

Det er jeg usikker på. Det er noen som mener det er gratis helt oppe ved Kongepark-området. Har hørt at størrelsen er bra 8)

 

Ellers fisker jeg i Skjeldbreitjørni utenfor Sandnes, her er det gratis. Og gj.snittsvekt på 200g... Ellers har jeg vært noen turer til Holmevatnet ved Runarskard uten spesielt hell, men her skal det finnes stor fisk.

 

Dirdal er en fin SØ-plass har jeg hørt.

Ellers fisker jeg endel på Rennesøy hvor jeg er fra, liten fisk der også, men jeg prøver å tynne ut bestanden med fluestanga mi hehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...