Gå til innhold

T&T LPS II


Ingar Rognås

Anbefalte innlegg

Gjest storfemti

Oi oi, ny LPS. Spennende :D

Har ikke fått prøvd den selv, men skal si fra om jeg kommer over noe :)

Alternativt bør du se på CTS Vintage, ligger i samme gate. Kanskje ørlite mykere <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi, ny LPS. Spennende :D

Har ikke fått prøvd den selv, men skal si fra om jeg kommer over noe :)

Alternativt bør du se på CTS Vintage, ligger i samme gate. Kanskje ørlite mykere <<l

Har to CTS Vintage og har faktisk vurdert en til men avventer det litt etter å ha sjekket med Stephen i CTS.

Det høres ut til at du kjenner til den gamle LSP'n.....noe jeg ikke gjør. Hvordan er den feks i forhold til Helix.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Oi oi, ny LPS. Spennende :D

Har ikke fått prøvd den selv, men skal si fra om jeg kommer over noe :)

Alternativt bør du se på CTS Vintage, ligger i samme gate. Kanskje ørlite mykere <<l

Har to CTS Vintage og har faktisk vurdert en til men avventer det litt etter å ha sjekket med Stephen i CTS.

Det høres ut til at du kjenner til den gamle LSP'n.....noe jeg ikke gjør. Hvordan er den feks i forhold til Helix.

Har ikke fått prøvd Helix, så det vet jeg dessverre ikke. Diamondback Classic Trout er en serie som ligger veldig nærme, spesielt Staffans favoritt 905-2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Hmmm....har ikke testet diamondback'en men tror dette er en stang etter min smak.

Spørs om det ikke blir en slik før NZ :)

Takk for info så langt!

Da har du gått glipp av noe fantastisk :D<<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Brukte stanga under hele NZ oppholdet. Falt virkelig i smak :)

Er ikke sikker på hva jeg skal sammenligne med men akkurat passe dyp/ rolig. Brukte den mye med Highwater som passet perfekt til den type fiske....uheldigvis ble snella liggende på biltaket en av de siste dagene :-\

Skal snart få testet den litt opp mot andre stenger og med forskjellige snører men tror dette blir en favoritt under årets fiske.

Gleder meg til å teste den mer under litt trange situasjoner og til spey.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...