Gå til innhold

Noen som vet hvor du kan få lagt snører?


Sigve

Anbefalte innlegg

Hvis du ikke har resepten på PVC blandingen er det vannskelig å lage noe tilsvarende. PVC = polyvinylklorid består av Cl-C-H (clor-carbon-hydrogen). PVC er i utgangspunkt hardt. Det tilsettes smøremiddel(er), additiv(er), mykgjører(e) Blir som en kakerespt. Mangler du et krydder, da smaker kaken anderledes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er det noen som vet? Jeg kunne tenke meg å kopiere LTS sitt Ultimate slik at jeg kan få erstatet det slitte jeg har :)

Skulle veldig gjerne hatt et lager av disse i de mest brukte klassene jeg, også. Begynner å røyne på med de jeg har :-\

Sjekk profil og vekt og begynn aa traale nettet. Det finnes sikkert snoerer der ute som er veldig like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er det noen som vet? Jeg kunne tenke meg å kopiere LTS sitt Ultimate slik at jeg kan få erstatet det slitte jeg har :)

Skulle veldig gjerne hatt et lager av disse i de mest brukte klassene jeg, også. Begynner å røyne på med de jeg har :-\

Ja kan tenkes at vi ikke er alene ;D Flere som vil ha? Det blir vel hovesaklig #4 og 5 vi trenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er det noen som vet? Jeg kunne tenke meg å kopiere LTS sitt Ultimate slik at jeg kan få erstatet det slitte jeg har :)

Skulle veldig gjerne hatt et lager av disse i de mest brukte klassene jeg, også. Begynner å røyne på med de jeg har :-\

Sjekk profil og vekt og begynn aa traale nettet. Det finnes sikkert snoerer der ute som er veldig like.

Jeg har prøvd litt. Sliter med å google tallene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...