Gå til innhold

Er det fisk i Kyllingen?


Tarjei

Anbefalte innlegg

Fikk fisk i alle vannene hvor jeg svingte fiskestanga på Børgefjell sist sommer, unntatt i ett. I Kyllingen hadde jeg ikke en gang et napp. Vet om noen som campet ved vannet i flere dager uten å få fisk(!), synes dette var litt rart og med tanke på trasevalg for neste Børgefjell tur, lurer jeg på om det er noen her som kan bekrefte/avkrefte om det fisk i dette fine vannet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermansen

Nå skal ikke jeg avkrefte eller bekrefte dette, har aldri vært på den norske siden der. Men hvis folk har fisket der så lenge og du selv har fisket der uten å sett antydning til fisk ville jeg nok helt klart valgt ett annet fiskevann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar Hermansen, men er det ingen andre Børgefjell-vandrere her da? grunnen til at jeg ikke bare kan glemme Kyllingen er at vannet ligger akkurat en dagsmars inn i fra Majavatn derfor kommer jeg helt sikkert til å passere det igjen.

 

Er det forresten noen her som har tenkt seg til Børgefjell i sommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermansen

Kan vel være man går seg vill i sommer :) Har ikke planen helt klar enda, men trur det blir en liten vandringstur løpet av sommeren. Men er vel så mye folk oppi Børgefjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke si det er mye folk, vi så et par mennesker hver dag, men som regel på lang avstand, prata bare med to stykker i løpet av 6 dager! Jeg håper å få til et par ukesturer denne sommeren en i nordnorge (Børgefjell, Saltfjellet eller Narviksfjella) og en tur i Jotunheimen (inspirert av "Tre i Norge - ved to av dem")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor hadde du tenkt og fiske i Narviksfjella?

 

Det blir evt. min først tur dit i sommer, men jeg tenkte å gå inn fra svensk side, kanskje starte fra Katterjåkk, og så gå sørover til vannene rundt Storsteinfjellet. hva tror du om den planen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...