Gå til innhold

Ipad


lars p

Anbefalte innlegg

Har en Ipad som nå er full i følge grafikken på itunes

Screen%20shot%202010-09-30%20at%208.06.15%20PM.png

Søyle er ca som denne men hos meg er den gule på 11 gb(har 16 gb) og tar all plass . Dette må være søppelfiler som slettede filmer og sånn. Åssen for man fjernet dem på en enkel måte ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Ipad som nå er full i følge grafikken på itunes

Screen%20shot%202010-09-30%20at%208.06.15%20PM.png

Søyle er ca som denne men hos meg er den gule på 11 gb(har 16 gb) og tar all plass . Dette må være søppelfiler som slettede filmer og sånn. Åssen for man fjernet dem på en enkel måte ??

Others brukes til filer, innstillinger, chache, logg ol. Enkelte apper kan finnepå å lagre mye av dette!

Har du gått in på innstillinger / generel / bruk / vis alle programmer?

Der vil du få oversikt over hvor mye plass hver enkel app bruker. Mulig du finner synderen der!

Hvis ikke dette funker kan man jo alltids forsøker å resette Ipaden for så å gjenopprette den fra sikkerhetskopi.

Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Ipad som nå er full i følge grafikken på itunes

Screen%20shot%202010-09-30%20at%208.06.15%20PM.png

Søyle er ca som denne men hos meg er den gule på 11 gb(har 16 gb) og tar all plass . Dette må være søppelfiler som slettede filmer og sånn. Åssen for man fjernet dem på en enkel måte ??

Others brukes til filer, innstillinger, chache, logg ol. Enkelte apper kan finnepå å lagre mye av dette!

Har du gått inn på innstillinger / generelt / bruk / vis alle programmer?

Der vil du få oversikt over hvor mye plass hver enkel app bruker. Mulig du finner synderen der!

Hvis ikke dette funker kan man jo alltids forsøker å resette Ipaden for så å gjenopprette den fra sikkerhetskopi.

Ivar

Har sjekket der og ingen av apps er synder. Slettet en film og endel episoder av en serie jeg hadde liggende, da gikk filmsøyle ned og den gule tilsvarende opp. Virker som at videofiler blir liggende i en slags søppelkasse som ikke tømmer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Ipad som nå er full i følge grafikken på itunes

Screen%20shot%202010-09-30%20at%208.06.15%20PM.png

Søyle er ca som denne men hos meg er den gule på 11 gb(har 16 gb) og tar all plass . Dette må være søppelfiler som slettede filmer og sånn. Åssen for man fjernet dem på en enkel måte ??

Others brukes til filer, innstillinger, chache, logg ol. Enkelte apper kan finnepå å lagre mye av dette!

Har du gått inn på innstillinger / generelt / bruk / vis alle programmer?

Der vil du få oversikt over hvor mye plass hver enkel app bruker. Mulig du finner synderen der!

Hvis ikke dette funker kan man jo alltids forsøker å resette Ipaden for så å gjenopprette den fra sikkerhetskopi.

Ivar

Har sjekket der og ingen av apps er synder. Slettet en film og endel episoder av en serie jeg hadde liggende, da gikk filmsøyle ned og den gule tilsvarende opp. Virker som at videofiler blir liggende i en slags søppelkasse som ikke tømmer seg.

Da er det nokk en korrupt fil eller en eller annen bugg som forårsaker det. Da vil jeg forsøkt å resette hele Ipaden. Deretter gjenopprette fra en sikkerhetskopi eller reinstalert alt på nytt.

Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

Nei det må du ikke Claus. Korrupte filer finner du i alle former og fasonger. Dette er ikke vanlig prosedyre. Godt det ikke skjedde med ei android fjøl. Måtta kasta plata istedet da vel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...