Gå til innhold

Produktfoto med hvid baggrund med to blitz


Thomas Schreiber

Anbefalte innlegg

fluehjul_gear_04.jpg

Simpelt setup. Hvidt karton, en stor softbox (60x60) belyst af en alm. kamera blitz (SB-700). Grunden til at jeg bruger SB-X00 er fordi, at mit kamera kan styre dem direkte trådløst (via indbygget blitz). Hvis jeg skal justere styrken, kan jeg gøre det på kameraet.

fluehjul_gear_02.jpg

Baggrundsbelysningen er meget avanceret :-) En Gorillapod fra eBay bruges som flashholder. Bemærk den meget gennemtænkte kasse Gorillapoden hviler på ;D Stellet jeg bruger til at stille baggrunden op ad, er en Ikea trådkurv http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S19876454/. Mine små klemmer holder pappet fast.

fluehjul_gear_03.jpg

Blitzen er en SB-600.

fluehjul_gear_01.jpg

Øjeblikket det blitzer.

fluehjul_gear_05.jpg

Ezybox kopi fra eBay. Samme kvalitet som Lastolite, men til under halv pris for praktisk talt samme produkt.

fluehjul_gear_06.jpg

Mit nye yndlingsgear er helt klart super clamps fra Manfrotto. De koster alt alt for meget, men de fem jeg har købt holder resten af livet og har allerede vist sig at være hver en øre værd.

fluehjul_gear_07.jpg

Direkte syn ind under softbox. Det er godt at jeg har købt så mange super clamps - ellers vidste jeg ikke hvad jeg skulle holde papet nede med 8)

fluehjul_01.jpg

Mit Litespeed 2 med orange SA ED I WF6F. Skal bruges på min Sage One 690 (som jeg skal bygge engang jeg får tid)

fluehjul_02.jpg

Waterworks Vanquish 7/8 LT påmonteret en alm. Scierra HMT WF9 (19g klump). Hjulet er gift med en Sage Xi3 790.

fluehjul_03.jpg

Sage Click III. DT4F som jeg bruger 80% af mit tørfluefiskeri.

fluehjul_04.jpg

Waterworks LT 2X med grøn SA ED WF4F. Denne kombo er perfect på min Sage Z-Axis 490 (verdens bedste #4 stang til længere kast)

Der er ingen undskyldning for at tage dårlige produktbilleder længere. Med lidt snilde og teknisk knowhow kan alle tage gode billeder! <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...