Gå til innhold

Trøbbel med Flickr


Gjest Mergus Merganeser

Anbefalte innlegg

Gjest Mergus Merganeser

Hei

Noen her som kan hjelpe meg med dette?? Jeg får ikke lastet opp bilder på Flick... Vet ikke om det er trøbbel med Flickr, PCn eller meg!?!

Jeg logger inn og velger Upload. Når Upload siden kommer frem trykker jeg på "last inn bilder", men da skjer det ingenting... Hva gjør jeg nå?????

Altså jeg kommer hit:

http://www.flickr.com/photos/upload/

...og ikke lengre....!

John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mergus Merganeser

Takk for svar, men det er ikke dette jeg sliter med...! Jeg kommer kun inn på siden "Upload" og når jeg trykker på denne for å laste opp blider på min Flickr konto skjer det ingenting... ???

John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mergus Merganeser

He he ok ;D.

Har vært borti det samme,en dag går det greit neste ikke.Har ikke helt skjønt hva det kommer av men har gått ut fra at problemet har ligget hos Flicker :).Bildet jeg la ut her i stad hentet jeg fra Flicker .

kjell

Ja, muligens det er bare slik det er..?? Men prøvde i går kveld hjemme uten å lykkes? Så var det nytt forsøk på jobben i dag, men med samme resultat!

Muligens det ordner seg sånn uten videre??

John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd med flere forskjellige bilder, eller kun det samme bildet? Hvis flere forskjellige bilder gir samme feil har du i alle fall utelukket at feilen ligger i selve bildefilen.

Jeg ville også prøvd en annen type nettleser (f.eks Google Chrome, Opera, Firefox). Feilen kan like gjerne ligge der som hos Flickr. Prøv også å installere nyeste versjon av Java og/eller nettleseren(e).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mergus Merganeser

Har du prøvd med flere forskjellige bilder, eller kun det samme bildet? Hvis flere forskjellige bilder gir samme feil har du i alle fall utelukket at feilen ligger i selve bildefilen.

Jeg ville også prøvd en annen type nettleser (f.eks Google Chrome, Opera, Firefox). Feilen kan like gjerne ligge der som hos Flickr. Prøv også å installere nyeste versjon av Java og/eller nettleseren(e).

Problemet er at jeg ikke får prøvd noe bilde som helst... Kommer inn på upload-siden, men når jeg trykker der så skjer det ingenting!?! Jeg bruker Explorer, men gir Chrome en sjangse!

John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mergus Merganeser

Chrome er en god nettleser. Bruker den selv og opplever svært lite problemer. <<l

Hører det er flere som sier det...

Det at jeg bruket Expl er vel bare en gammel (u)vane  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...