Gå til innhold

Snørevalg til Sage SLT 490


Marius-

Anbefalte innlegg

SA VPT.

Den har jeg ikke hørt om før. Hvordan er denne iforhold til presentasjon?

Kan virke som klumpen er ca 12.7m i #4. Har du noe formening om snøret er korrekt klassifisert? (bruker du #4 snøre til #4 stang)

Hva med de 3 fargene? Irriterer de en, eller er de kjekke? :)

Presentere lett og fint. Knall til vannkast. Ingen problem med fargene. Bruker #4 på fire stang.

Er lett og like samt gir en lett kastefølelse. RIO trout LT gir litt mer "trykk" men ellers ganske lik. Dog er det litt mer ustabilt de 2 yttterste meterne i forhold til VPT, når hele klumpen er ute. (LT lina har en klump på rundt 13,5 meter).

GL Experience gir godt med trykk den å. Kan virke litt tungt, men dette er smak og behag. Går som en kule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle tips her :)

Jeg gikk mot strømmen å prøver meg på ett Guideline 4-cast. Likte profilen og klumplengden. Håper valget blir rett!  <<l

Kjempegodt allround-snøre, så her tror jeg du får et snøre du blir fornøyd med  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom gjerne med tilbakemelding på 4cast'en. Har ikke prøvd.

Nå er det desverre 1.5mnd + til sesongen starter her  :'(

Men! Prøvde det på jordet ista, og snøret virket kjempemessig. Nå har jeg ikke allverden med referanse når det kommer til jordekasting, for det er første gang :P

Men lina føltes fin ut, var ganske lett å lade stanga for kortere kast, samtidig så kunne man pøse på litt. Skal bli spennende å prøve dette på årets første FISKE-tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du blir fornøyd med snørevalget. Min klare favoritt på både zxl 486 og slt 490 er sa vpt #4 samt vpt #5 på min slt 590. Har prøvd flere nevnte line. Men dette blei mitt valg. Linen føles forhåndsvis lett. Men går godt på både korte å lange kast. Samt pressenterer pent. Sånn er jeg  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...