Gå til innhold

MKB Saltwater Power Presentation – Intermediate


hankFISK

Anbefalte innlegg

Har i dag bestilt denne lina i klasse 6/7, til Sage One sekser.

Klumpen veier 17gr, det samme som mkb distance presentation i klasse 6. Hvorfor da betegne lina som 6/7?

Hallo Knut...

Det er en feil som er blitt gjort i webshopen.. Han som lager den har fått beskjed

men TTT du vet.. Skal være klasse 6, 7 og 8 akkurat som de andre linene  :)

Tls  Micke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i dag bestilt denne lina i klasse 6/7, til Sage One sekser.

Klumpen veier 17gr, det samme som mkb distance presentation i klasse 6. Hvorfor da betegne lina som 6/7?

Hallo Knut...

Det er en feil som er blitt gjort i webshopen.. Han som lager den har fått beskjed

men TTT du vet.. Skal være klasse 6, 7 og 8 akkurat som de andre linene  :)

Tls  Micke

Konge, da er det oppklart <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgt! Eller kjøpt!

Jeg hadde gleden av å prøve et par MKB liner da jeg var hos Stig på Askøy for å finne prøve nye stenger til sommerens ørret fisk, og jeg må si at de linene jeg prøvde er noe av det frekkeste jeg har prøvd. Jeg stod på plenen til Stig og kastet opp på taket til naboen! HAhaha!

Når min elskede Airflo Clear Ridge Delta nå må takke for seg, har jeg ingen betenkelser for å kline til med denne linen. Airflo linen har vært helt genialt! Allikavel; hvis MKB-linen slår over slik som de andre linene jeg prøvde gjør, holdes like uanstrengt i luften, og kjennes like fin i coatingen (selv om jeg stod ute i minusgrader) så er dette en line jeg vet jeg kommer til å elske.

Takk for informasjonen, Frode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Kjøpte mitt på Norther'n siden - skrev en mld med bestillingen og valgte "faktura" (fikk ikke gebyr) - Lina ble sendt fra Norge, selv om bestillingen ble gjort via Sverige...

Tok det lang tid før du fikk lina? Jeg bestilte den med faktura, men på sidene står det kun faktura til kunder i Sverige. Siden det gikk bra for deg, håper jeg de kan hjelpe meg å:-)

Sent from my GT-P7510 using Tapatalk 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte mitt på Norther'n siden - skrev en mld med bestillingen og valgte "faktura" (fikk ikke gebyr) - Lina ble sendt fra Norge, selv om bestillingen ble gjort via Sverige...

Tok det lang tid før du fikk lina? Jeg bestilte den med faktura, men på sidene står det kun faktura til kunder i Sverige. Siden det gikk bra for deg, håper jeg de kan hjelpe meg å:-)

Sent from my GT-P7510 using Tapatalk 4

Mener å huske at det lå i postkasse iløpet av to/tre dager da det ble sendt fra Norge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte mitt på Norther'n siden - skrev en mld med bestillingen og valgte "faktura" (fikk ikke gebyr) - Lina ble sendt fra Norge, selv om bestillingen ble gjort via Sverige...

Tok det lang tid før du fikk lina? Jeg bestilte den med faktura, men på sidene står det kun faktura til kunder i Sverige. Siden det gikk bra for deg, håper jeg de kan hjelpe meg å:-)

Sent from my GT-P7510 using Tapatalk 4

Mener å huske at det lå i postkasse iløpet av to/tre dager da det ble sendt fra Norge...

Ja vel, jeg bestilte 13-10. Ikke sett noe til det ennå.

Sent from my GT-P7510 using Tapatalk 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lina er ankommet og testet i klasse 6. Litt minne var det i lina, men etter å ha strekt den godt ble det kjærleik:-) utrolig balansert og lettkastet line. Power er noe denne lina likte godt i vindkasta i dag. Fungerte veldig bra når jeg skrudde opp farten for å kunne kaste opp mot vinden. Glatt og fin coating var det også, gjenstår å se hvordan den takler minusgrader etterhvert. Synkegraden var vel mer slow en fast, men den synker nok hurtigere etter litt bruk?

Sent from my GT-P7510 using Tapatalk 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har nå prøvd denne i klasse syv noen ganger og synes at lina er knall!  Presenterer fint og er lett å få ut fine lengder!

Ser på pakka at belly/klumpen er 20 gram, føles ikke så tung ut når jeg kaster. Dette er 3 gram tyngre en GL coastal snøret som er regna for å være rimelig tungt!  Litt snodig, 20 gram er vel normalt sett ett 8/9 snøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...