Gå til innhold

Hjelp! Hjelp!


Stian L

Anbefalte innlegg

For 4 uker sidenrøk jeg achillessenen og ble operert og fikk påsatt en gips. Etter 2 uker skulle jeg få en ortose som jeg kunne gå med. Jeg hadde håpet at denne skinna var en nett liten sak som jeg kunne leke nedi i et par vadere og (fluefiske)livet skulle bli som normalt igjen.

Skuffelsen var stor når jeg så størrelsen på den her ortosen. Den er som en slalomstøvel og jeg kan bare glemme å få denne nedi vaderene mine. Fluene som skulle bindes er bundet og ffs flommer over av fete fangstrapporter og jeg skal ha på den her ortosen i 6 UKER TIL....

Jeg lurte på om noen har vært borti samme problemstilling før? Noen gode råd? Om noen har noen neoprenvadere i str xxxxxxxxl som de gjerne skulle blitt kvitt?

Stian

post-27250-13949895821633_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyk achillesen for noen år siden jeg også. Heldigvis var det på høsten. Er helt bra igjen i dag, merker ikke noe til det.

Tror jeg ville prioritert å få beinet friskt igjen fremfor å ta unødvendige sjanser! Det er en meget sein vår i år. Sats heller på å være vadeklar om 6 uker. Da er sommeren på sitt fineste. Og, det er mange steder du ikke trenger å vade!

God bedring!!

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Finn deg et stillevann med brygge. En god stol, rigga stang, kan du kastetrene, kose deg, og til og med fange en fisk fra brygga om så er :)

God bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar,gutter.har allerede vært en del turer hos norocco, tror roar er lei av jeg kommer dit og drikker opp kaffen hans.  ;D de packraftene var interessante, litt dyre (har allerede trøstekjøpt meg en kul aprilia habana custom scooter, for å komme meg rundt, får ikke kjøre bil :rolleyes:)

har allerede et par turer i fjæra, så helt håpløst er det ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...