Gå til innhold

Gardermoen


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg kommer til å bo 5 dager på gardermoen i strekk i gjennom sommeren med jobben. Og Mr fluestang har jeg lyst å ta med, men jeg er ikke så kjent i området. Jeg har bil men ikke så veldig mye ledig tid på dagene, så lange kjøreturer eller gå turer hadde vert fint å unngå. Stor fisk er ikke det viktig, men at det er lett tilgjengelig står høyt på lista.

Så hvis det er noen som vet om en liten elv eller vann som er fin for å gå over fra å denge store streamere i sjøen til små tørre fluer, hadde jeg satt kjempe pris på det.

Mvh Petter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur nede i Leira i dag. Fant en liten ( veldig liten) ;D fisk som vaka litt sporadisk i en liten kulp. Satt på en liten mygg i størrelse 20 og etter et par kast i trærne for å tørke flua, etter mye tull med tynne fortommer og busker fikk jeg lagt myggen hardt og brutalt ned på vannflata så fikk jeg faktisk fisken til å ta. Super overivrig som jeg var dro jeg vel myggen litt kjapt tilbake. Etter mer tørking av flue fikk jeg et nydelig flyt nedover elven og var så klar, altfor klar. Ikke no fast fisk i dag, men fikk lært mye på kort tid. Kanskje med litt mer tålmodighet i morgen så får jeg min første fisk på tørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...