Gå til innhold

Nye Firefox.


Robban

Anbefalte innlegg

Hei .

Verdens dummeste spørsmål sikkert på noe veldig simpelt,men jeg fyrer løs jeg ;D.

Det dukker opp et jævla poppupvindu med en spørrekonkuranse hver gang jeg bruker firefox nå.

Har ikke lyst til å svare på den konkuransen , så hvordan blir jeg kvitt den driten, ikke le ;D ;D

Jeg har fortsatt lyst til å bruke firefox og ikke noe annet forløpig :D

edit: Følte meg plutselig skikkelig teit ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å starte firefox i "Safe mode" (hold SHIFT inne når du klikker på firefox). Da starter firefox uten utvidelser/plugins. Om du nå ikke ser dette popupvinduet, er det sannsynlig at du har fått installert en eller annen utvidelse som plager deg med dette. Fjern evetuelle uønskede utvidelser.

Du bør også gjøre en full malwarescan av maskinen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe skumt på maskinen. Er firefox sin egen konkuranse pop upp som jeg ikke ble kvitt  ;D

Det ville jeg ikke vært for sikker på. Tviler på at Firefox kjører slike konkurranser på denne måten. (har aldri sett noe slikt på mine maskiner med Firefox) Det er ikke noe problem for noen med uærlige hensikter å fremstå som Firefox i en slik setting.

Har du en skjermdump av popup'en, eventuelt noe mere informasjon om hva som står?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei .

Verdens dummeste spørsmål sikkert på noe veldig simpelt,men jeg fyrer løs jeg ;D.

Det dukker opp et jævla poppupvindu med en spørrekonkuranse hver gang jeg bruker firefox nå.

Har ikke lyst til å svare på den konkuransen , så hvordan blir jeg kvitt den driten, ikke le ;D ;D

Jeg har fortsatt lyst til å bruke firefox og ikke noe annet forløpig :D

edit: Følte meg plutselig skikkelig teit ;D

ta den og bli ferdig med den. tok meg 3 sek. de vil bare vite om vi er fornøyd med ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei .

Verdens dummeste spørsmål sikkert på noe veldig simpelt,men jeg fyrer løs jeg ;D.

Det dukker opp et jævla poppupvindu med en spørrekonkuranse hver gang jeg bruker firefox nå.

Har ikke lyst til å svare på den konkuransen , så hvordan blir jeg kvitt den driten, ikke le ;D ;D

Jeg har fortsatt lyst til å bruke firefox og ikke noe annet forløpig :D

edit: Følte meg plutselig skikkelig teit ;D

ta den og bli ferdig med den. tok meg 3 sek. de vil bare vite om vi er fornøyd med ff

Er det en spørreundersøkelse fra SUMO (SUpport MOzilla) kan den være legitim. Jeg forstod på Robban som om det var snakk om en konkurranse, og da ville jeg vært meget skeptisk og tenkt malware.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...