Gå til innhold

Meg


Reidar Aasen

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri startet noen salgstråd på denne nettsiden, men svart på pm om cdckjøp og gjort handel med mange.

Har vært nøye med å si i pm..... håper dere blir fornøyd med fjæra ....hvis ikke så si i fra.

Fjæra kan sendes tilbake til meg, byttes eller diskutere pris

Dette gjelder også deg Henning. Hvis du titter tilbake på hva du har skrevet åpent på nettet.... så er jeg jævla dyr, få fjær i posen og ræva kvalitet. Også hørt fra andre at det er bare rævafjør fra meg.

Dette syns jeg du kunne ta over pr tlf eller pm .

Du har ringt til meg en gang og da under en hyggelig prat om cdcen min for to- tre år siden og på kvarven enda lengre siden.

Min tålmodighet har vart lenge nok , så derfor gjør jeg dette nå..åpent.

Vurderer å tenke som Terje å gå fra ffsiden, er ikke så aktiv at det gjør noe heller, men det er andre grunner til.

Er å finne på fb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist lesning Reidar :(

Håper likevel, jeg kan bry deg, med ønske om at du tar deg tid til et positivt bidrag i tråden om cdc.

Jeg vet du har kunnskap, om dette materialet utover de fleste av oss andre, og ditt bidrag om materialet ville gjort tråden til et ennå bedre oppslagsverk enn den er i dag.

Vi snakkes. :)

Ronny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt gleden av å kjenne Reidar i noen år nå. Denne mannen har i en årrekke holdt kurser i kasting og fluebinding i områdene her, og også bygget og reparert stenger og sneller for meg og mange andre. Han er alltid tilgjengelig om det er noe man trenger hjelp til. Denne mannen er en kjemperessurs og selvsagt perfeksjonist til fingerspissene  <<l.

Han begynte å arbeide med cdc selv, fordi han den gang ( av ymse grunner) ikke fant den kvaliteten han selv ønsket i butikkhyllene. Mulig denne cdc`en hans ikke er "verdens beste" til alle slags fluer og bindeteknikker, men at den er svært god til veldig mye, bør det ikke være noen tvil om.

Synes det er svært trist å observere at slike ressurspersoner som Reidar blir hetset på FFS, og håper jeg ikke vil se det igjen. Håper egentlig at denne latterlig diskusjonen bare fører til at flere for øynene opp for cdc`en hans!  :D

Stå på Reidar!  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da kjøpt en del poser cdc av Reidar og som jeg skrev i en annen tråd, så er jeg veldig fornøyd med det jeg har fått. Nå er det mange som får opp øynene for disse "rævfjøra" så må vel snart legge inn en bestilling igjen for å få tak i noen.

Kan opplyse at jeg akkurat har kommet inn fra elva fra en heller stusselig kveld. Men en pen ørret ble det på en caddis med undervinge og hacle av Reidar Aasen gakkgakk rompefjør.

Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...