Gå til innhold

Rett stang og rett snøre


Iselin Sesseng

Anbefalte innlegg

Hei på deg!

Prøv flere forskjellige stenger, fra forskjellige leverandører. Besøk gjerne en messe hvor du kan prøve diverse kombinasjoner av stang/snøre. Er en jungel der ute og mange flinke selgere.

Men, det er lettere å lære å kaste med en myk stang kontra en stiv stang. Du får mer hjelp av materialene i stanga og trenger ikke være så ekstremt nøye i stoppene dine. Syntes jeg da! (ellers blir jeg skutt på relativt raskt her inne)  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Iselin.

Det er litt spesielt det der med stenger og snører hvis du spør meg.

Det er som du sier,det er individuelt,og å anbefale en stang og et snøre

til en annen jeg aldri har møtt har alltid vært veldig fjernt for meg,og jeg har

aldri likt tanken engang. :(

Min mening er at dette handler i stor grad om hvor flink du er til å kaste

og personlighet.Jo flinkere du blir,jo mer liker du,kanskje litt klønete sagt,men

jeg tror at det faktisk er så enkelt.

JFL sier noe som absolutt bringer deg videre,besøk gjerne en messe og prøv å

snakke med folk og spør om alt mulig.

Om du holder til i Oslo området så ta deg en tur til Holmendammen på Tirsdager.

Flere flinke folk med forskjellig utstyr der.

Tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har mange innlegg her inne Tom. Hvor i landet holder du til?

Oslo.

Hadde vært intr og møtt deg og sett litt på kastinga di :)

Ikke for at det er noe nevneverdig å se på,men Holmendammen er et kult sted på Tirsdager.

Som jeg sa mange flinke folk der,og hyggelige er de også. :)

Hvis du får lyst til å ta deg en tur så hadde jo det vært hyggelig.

Og om du gjør så kan jeg godt ta med forskjellige snører og stenger som du kan

få prøve.

Eller kanskje du kan sende meg linker til noen video-snutter du har liggende ute på nett?

Hvis du går inn på You Tube og søker på flycasting finner du en masse fine klipp med fluekasting.

Brukernavnet mitt på You Tube er Superrattus.Ikke spør om hvorfor det kallenavnet ble valgt,det er en

gammel historie. ;D

Tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Iselin,

Er det ikke du som har bodd på Kvarven og fått sett på Terje med flere kaste da? Spør de neste gang du er der om ikke du kan få lov til å prøve noen av stengene dems. Jeg VET at de gutta ikke bare sitter med en stang og ett snøre, for å si det sånn.  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Iselin,

Er det ikke du som har bodd på Kvarven og fått sett på Terje med flere kaste da? Spør de neste gang du er der om ikke du kan få lov til å prøve noen av stengene dems. Jeg VET at de gutta ikke bare sitter med en stang og ett snøre, for å si det sånn.  ;D

Bodd på Kvarven? Flytter ikke adressa før neste år :)

Eller kanskje du kan sende meg linker til noen video-snutter du har liggende ute på nett?

Hvis du går inn på You Tube og søker på flycasting finner du en masse fine klipp med fluekasting.

Brukernavnet mitt på You Tube er Superrattus.Ikke spør om hvorfor det kallenavnet ble valgt,det er en

gammel historie. ;D

Tom.

Skal sjekke de ut jeg Tom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Hei Iselin Sesseng er du nybegynner?

Iselin er en nybegynner med enormt stort utviklingspotensiale. Hun har på kort tid blitt et fluehue av dimensjoner og har et talent både innen fluekasting og fluebinding <<l <<l

Kanontøff jente, ho Iselin :D

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...