Gå til innhold

Ny , spennende stangserie for nymfefiskere.......


Andreas L

Anbefalte innlegg

Hadde med glede og forhåpninger sett frem til å lese i denne tråden om hvilke egenskaper dere søker i en god nymfestang, og hvorfor.. Går med planer om å bygge en cts 10,6 fot fire.. Kunne lært meg så mangt.. Men den gang ei...

Heisann..joda, det står noen ord i mitt første innlegg...ikke nødvendigvis så enkelt, men ser ut til at treffer man noenlunde i den retning, så skal man være meget fornøyd.

Eller kjøp en Orvis Helios2 #3 10', slik som jeg gjorde, og ønsk at du klarer lage noe som er noen få % mykere..ikke mange, men noen. Eller en EikreFLY Venator #3 9'9 og ønsk den noen få % fastere..da er du også % i mål. Så jodda, svaret på en tilnærmet perfekt aksjon ligger der...men lett er det ikke, da hadde de vært laget for lengst, er jeg sikker på:-)

Andreas; Ordla meg litt "hardt" i begynnelsen, du var litt kjapt ute med kloa også..mente det bare godt...derfor dro jeg også inn paralell til mitt høyt elskede Winston og tydelig la frem at de er milevis unna selv en slik stang...men de har da fått oppfordringene, får se om de endelig lytter snart da :)

Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...