Gå til innhold

Snørevalg til Loomis streamdance GLX HLS


T.J.Baggerød

Anbefalte innlegg

Til dere som har kjennskap til denne, så lurer jeg på hvilket snøre du bruker, evt. ville brukt på denne stanga...  Ting er alltid litt sånn smaken er som baken, så fyr løs.... Har behov for noen griller i hodet kjenner jeg :-)

Kom gjerne med et synspunkt på hvorfor du evt. likte dette snøre til denne stangen (",)

Jeg har Snowbee XS prestige  og et Loop Long distance (ja det gode gamle(ubrukt:-))

Stanga er forresten 9fot #5

Kvakk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ei kjempestang!  <<l

Jeg likte den veldig godt med litt tyngre snører, men jeg tror egentlig denne er veldig fleksibel. Prøvde mye rart på den (#5), og det var aldri noe som ble helt kræsj i mine øyne i hvertfall!

Du liker tunge snører på alt du da!  ;D

Kjør på med Royal Wulff Triangle Taper WF5F, blir aldri feil. Skulle du ikke ha det tilgjengelig så ville jeg prøvd Eikre Evolo i samme klasse. Dersom dette heller ikke er lett tilgjengelig så gå for Guideline Highwater, det er også ett godt snøre. I mine øyne altså. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte Loop Opti Stream på min Max Line Speed, og likte det veldig godt. Ladet stanga med en gang, og to luftkast og ut med det. Litt voldsomt for noen, men jeg likte det, og bruker egentlig ikke andre snører på de andre stengene mine heller, med unntak av Loop Multi sinktip på 6,ern. Vannkasting går også fint med dette snøret. Og når det er en del vind, så sitter kompisene og drikker kaffe/øl/brennevin, mens jeg fortsatt fisker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...