Gå til innhold

Bilder av klekkinger.


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg ser at kvaliteten på mye av bildene her, holder fantastisk kvalitet. Med så mange gode fotografer, og med så mange med interesse for insekter og fluefiske, kan noen være så snille å legge ut bildeserier, eller "steg for steg" av forskjellige klekkende innsekter. Gjerne fra nymfe/puppe, og gjerne gode bilder når insektet kommer ut av skallet. Det hadde virkelig gitt skikkelig motivasjon, til videre fluebinding.

Selv tar jeg ikke bilder, så jeg får ikke startet kabalen, men håper noen har tatt slike bilder, og kan legge de ut.

På forhånd takk <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelig takk for strøkne bilder så langt. Dette setter jeg veldig stor pris på. Har sett dette mange ganger selv, men det er så djevelskt mange år siden, slik at detaljene er visket bort. Ikke har jeg noen gang, hatt egenskapen til å fange dette på bilder heller, så det er virkelig godt og få frisket opp litt :-) Trenger slike bilder for ny input til videreutvikling av fluemønster.

Jeg ser mange binder blant annet klekkere, på en måte jeg ikke har forstått hvorfor. Jeg skjønner fortsatt like lite etter å ha sett disse bildene. ;)

Er det flere som har bilder i tilsvarende baner, så setter jeg stor pris på bidrag <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...