Frosorensen Posted February 28, 2014 Report Posted February 28, 2014 Godtfolk Fikk fluene i går. Kjempefine. Testet minikutling og kulehodereka i dag. Kutlingen gav 3 torsk i skumringen. Takk for fine fluer og initiativ Frode S
Kim W Posted March 2, 2014 Author Report Posted March 2, 2014 Stor takk for de flotte fluene fra denne ringen! Og enda en stor takk for de flotte bonusfluene! Det er bare dritkult å dele fluer med så dyktige fluebindere som dere og her er det masse inspirasjon og hente for videre binding også. Fantastic! <<l
Victor P Posted March 2, 2014 Report Posted March 2, 2014 Godtfolk Fikk fluene i går. Kjempefine. Testet minikutling og kulehodereka i dag. Kutlingen gav 3 torsk i skumringen. Takk for fine fluer og initiativ Frode S :'(
Petter L Posted March 2, 2014 Report Posted March 2, 2014 Takk for fluene! Nye og spennende mønstre Bra at du fikk noe på kutlingen, Frode. Satser på den også kan friste sjøørret
Sverre Finnerud Posted March 3, 2014 Report Posted March 3, 2014 Fluene var dønn strøkne, gleder meg til og teste de ut:) skal forsøke og ta bilder av de ikveld, ikke forvent lik kvalitet som forrige fluering:p men skal gjøre mitt beste for og få gode bilder som viser frem fluene på en positiv måte:)
Petter L Posted March 10, 2014 Report Posted March 10, 2014 Fluene var dønn strøkne, gleder meg til og teste de ut:) skal forsøke og ta bilder av de ikveld, ikke forvent lik kvalitet som forrige fluering:p men skal gjøre mitt beste for og få gode bilder som viser frem fluene på en positiv måte:) Har du fått tatt noen bilder?
Sverre Finnerud Posted March 10, 2014 Report Posted March 10, 2014 nope. bestilt ny lader te kamera, fant ikke anna en ledningen te ladern:D og frua i huset trur hu kanskje mener hu kan huske att hu tok en svart dings som så ut som søppel og kastan og ja den var lurvete men den funka jo:p
Victor P Posted March 10, 2014 Report Posted March 10, 2014 Hvis ikke waffern ordner opp ( ) kan jeg ta noen bilder i kveld.
Sverre Finnerud Posted March 10, 2014 Report Posted March 10, 2014 flotters, shanghaibåten ekke kjent for og bruke kortest mulig tid over dammen men fra spøk til Revolver, på søndag skal fluene til pers. og det gleder jeg meg very much til
Kim W Posted March 10, 2014 Author Report Posted March 10, 2014 Kjør på, Victor, du tar alltid kule fluebilder.
Victor P Posted March 11, 2014 Report Posted March 11, 2014 Noen bilder... beklager hvis jeg har skrevet feil altså...
Petter L Posted March 12, 2014 Report Posted March 12, 2014 Flotte bilder Victor Stilig detalj med bakgrunnen bak kutlingen!
Sverre Finnerud Posted March 12, 2014 Report Posted March 12, 2014 flotte bilder av flotte fluer, gleder meg til og hive dem i vannet
Victor P Posted March 12, 2014 Report Posted March 12, 2014 Flotte bilder Victor Stilig detalj med bakgrunnen bak kutlingen! Var ikke enkelt å ta det bilde skal jeg si deg! Ble brunt i buksa, men jeg overlevde! Nå skjønner dere kanskje hva slags fisk som svømmer rundt i Drammensfjorden
Petter L Posted March 12, 2014 Report Posted March 12, 2014 regner med at bildet ble tatt live i fjorden kun utstyrt med speedo og undervannskamera
Recommended Posts