Victor P Posted February 11, 2014 Report Posted February 11, 2014 Denne runden er en dobbel espresso pålagt, Victor.. Ohh yeah! Selv foretrekker jeg "breakfast blend" espresso for å stresse ned... Spørsmål til Wafelino: 1: Kan jeg putte de i en zip-lock bag? 2: Hvis noen binder fluer som bygger mer enn 2cm i bredden tørr jeg bruke de da? 3: Er du sur på meg fordi jeg "glemte" å sende med en retur-konvolutt sist? 4: Hva slags espresso drikker man får å bli en bedre sjøørret-fisker? Takk for meg!
vim Posted February 12, 2014 Report Posted February 12, 2014 Er ikke sjøørretsesongen året rundt? Nei, det reine vinterfisket er kun desperasjon og kan ikke betraktes som sesong. Blæretang, gress og alger er brunt, sinnet er svart Men vannet er klart og fiskeplassene stort sett ledige. Liker SØ fisket om vinteren jeg.
Victor P Posted February 12, 2014 Report Posted February 12, 2014 Da blir det levering av ting og tang på postkontoret i morgen. Skulle gjerne beholdt dem selv men... Den har blitt døpt "Vaske-Reka" av lokalbefolkningen i Kjerringvik.
Kim W Posted February 13, 2014 Author Report Posted February 13, 2014 Jeg er også i mål. Da gjenstår det to deltagere. No pressure..
Frosorensen Posted February 13, 2014 Report Posted February 13, 2014 Hei folkens Jeg sender mine i dag. Gleder meg til post med inspirasjon fra dere. Synes byttering er en super greie Frode S
Victor P Posted February 13, 2014 Report Posted February 13, 2014 Disse kar'a er godt utstyrt! Derfor de ikke er redde for stor SØ!
Kim W Posted February 15, 2014 Author Report Posted February 15, 2014 Frode og Victor, sendingene deres har ankommet verdens navle! Fiine fluer, gleder meg til å prøve dem. <<l
Olav Haug Posted February 18, 2014 Report Posted February 18, 2014 Bare meg igjen? Var godt i gang, men i går så ødela jeg tommelen min nok til at jeg ikke får knyti fluer på ei lita stund, og melder derfor frafall
Kim W Posted February 18, 2014 Author Report Posted February 18, 2014 Kjipt, Olav. Lykke til med tommelen. Vidar sin sending kom i dag. Hvem står igjen da? Petter?
Petter L Posted February 18, 2014 Report Posted February 18, 2014 Mine er klar. Skal poste dem i morgen
vim Posted February 18, 2014 Report Posted February 18, 2014 Disse kar'a er godt utstyrt! Derfor de ikke er redde for stor SØ! Bør døpes "Ballsy shrimp"
Sverre Finnerud Posted February 19, 2014 Report Posted February 19, 2014 mine blir sendt idag... vært litt for mye på tapeten om dagen så hakke rekki å poste dem
Petter L Posted February 19, 2014 Report Posted February 19, 2014 De fleste har vel bundet og sendt 6 fluer så da er det vel realt å sende til Olav også.. En "god bedring"-gave
Victor P Posted February 19, 2014 Report Posted February 19, 2014 De fleste har vel bundet og sendt 6 fluer så da er det vel realt å sende til Olav også.. En "god bedring"-gave Waffern skal jo ha to, så da var det vel i utgangspunktet 7?!
Sverre Finnerud Posted February 19, 2014 Report Posted February 19, 2014 waffern skal vel ha 1stk + en annen fancy special modell?
Victor P Posted February 19, 2014 Report Posted February 19, 2014 Gutta med baller av stål er så giftige, at jeg synes det var bedre at han fikk to av de denne gangen. Men 6+1 er fortsatt syv og ikke seks som ble nevnt her... Finnes det spesialfluer?! Fisker man spesialfisk med de? Nytt konsept for meg...
Sverre Finnerud Posted February 19, 2014 Report Posted February 19, 2014 spesial fluer til spesielt kresen fisk :D men ja 6+1 er sju
Petter L Posted February 19, 2014 Report Posted February 19, 2014 Jeg holdt bonusfluen utenfor da denne er forbeholdt ringens herre.. så totalt sendes det 7 fluer. Beklager at jeg skapte så pass stor forvirring at noen begynte å tvile på om jeg vet at 6+1=7..
Kim W Posted February 20, 2014 Author Report Posted February 20, 2014 Jeg er på vinterferie nå og koser meg på ei hytte i Sjusjøen med 39 i feber. Herlig.. Returnerer fluene på mandag.
Victor P Posted February 20, 2014 Report Posted February 20, 2014 Jeg er på vinterferie nå og koser meg på ei hytte i Sjusjøen med 39 i feber. Herlig.. Returnerer fluene på mandag. Finnes ikke noe bedre enn å være syk og ha ferie samtidig! Føler deg heldig da! Eller evt pådra seg et slikt OL-syndrom som går ut på at det blir veldig vanskelig å dra på jobb, og blir frisk så snart OL er over... God bedring, Kim!
vim Posted February 22, 2014 Report Posted February 22, 2014 Jeg er på vinterferie nå og koser meg på ei hytte i Sjusjøen med 39 i feber. Herlig.. Returnerer fluene på mandag. Skikkelig OL-feber Null stress - god bedring!
Frosorensen Posted February 24, 2014 Report Posted February 24, 2014 Godtfolk Gleder meg veldig til å få pakke i posten nå. Aldri feil å teste andres favorittfluer. Jeg som fiskere flest er vanedyr og da blir det ofte de samme fluene som ender på fortommen. Håper og tror det resulterer i fin fisk og ny inspirasjon bak bindestikka. Waffern: Håper OL feberen har gitt seg Jeg har for øvrig feber året rundt. Uhelbredelig FISKEFEBER!!!!!! Frode S
Kim W Posted February 24, 2014 Author Report Posted February 24, 2014 Feberen ga seg etter fire dager men hosten har satt seg dypt i brøstet gitt. Men fluene blir lagt i den røde portal på hjørnet her borte i dag uannsett form. Husk å sprite dem eller gi dem karantenetid.. ;D
vim Posted February 28, 2014 Report Posted February 28, 2014 Takk for fluene og initiativet. Mye fint!
Recommended Posts