Jump to content

Recommended Posts

Posted

<<l

Denne runden er en dobbel espresso pålagt, Victor.. ;);D

Ohh yeah!  :-*

Selv foretrekker jeg "breakfast blend" espresso for å stresse ned...  :rolleyes:

Spørsmål til Wafelino:

1: Kan jeg putte de i en zip-lock bag?

2: Hvis noen binder fluer som bygger mer enn 2cm i bredden tørr jeg bruke de da?

3: Er du sur på meg fordi jeg "glemte" å sende med en retur-konvolutt sist?

4: Hva slags espresso drikker man får å bli en bedre sjøørret-fisker?

Takk for meg!  8)

• Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Er ikke sjøørretsesongen året rundt? ;D

Nei, det reine vinterfisket er kun desperasjon og kan ikke betraktes som sesong. Blæretang, gress og alger er brunt, sinnet er svart  ;)

Men vannet er klart og fiskeplassene stort sett ledige.

Liker SØ fisket om vinteren jeg.

Posted

Da blir det levering av ting og tang på postkontoret i morgen. Skulle gjerne beholdt dem selv men...

Den har blitt døpt "Vaske-Reka" av lokalbefolkningen i Kjerringvik.

Posted

De fleste har vel bundet og sendt 6 fluer så da er det vel realt å sende til Olav også.. En "god bedring"-gave  ;D

Waffern skal jo ha to, så da var det vel i utgangspunktet 7?!

Posted

Gutta med baller av stål er så giftige, at jeg synes det var bedre at han fikk to av de denne gangen. Men 6+1 er fortsatt syv og ikke seks som ble nevnt her...

Finnes det spesialfluer?! Fisker man spesialfisk med de? Nytt konsept for meg... :D

Posted

Jeg holdt bonusfluen utenfor da denne er forbeholdt ringens herre.. så totalt sendes det 7 fluer.

Beklager at jeg skapte så pass stor forvirring at noen begynte å tvile på om jeg vet at 6+1=7..  ;D

Posted

Jeg er på vinterferie nå og koser meg på ei hytte i Sjusjøen med 39 i feber. Herlig.. :P Returnerer fluene på mandag. <<l

Finnes ikke noe bedre enn å være syk og ha ferie samtidig! Føler deg heldig da!

Eller evt pådra seg et slikt OL-syndrom som går ut på at det blir veldig vanskelig å dra på jobb, og blir frisk så snart OL er over...

God bedring, Kim!

Posted

Jeg er på vinterferie nå og koser meg på ei hytte i Sjusjøen med 39 i feber. Herlig.. :P Returnerer fluene på mandag. <<l

Skikkelig OL-feber :)

Null stress - god bedring!

Posted

Godtfolk :D

Gleder meg veldig til å få pakke i posten nå.

Aldri feil å teste andres favorittfluer.

Jeg som fiskere flest er vanedyr og da blir det ofte de samme fluene som ender på fortommen.

Håper og tror det resulterer i fin fisk og ny inspirasjon bak bindestikka.

Waffern:

Håper OL feberen har gitt seg ;)

Jeg har for øvrig feber året rundt.

Uhelbredelig FISKEFEBER!!!!!!

Frode S

Posted

Feberen ga seg etter fire dager men hosten har satt seg dypt i brøstet gitt. Men fluene blir lagt i den røde portal på hjørnet her borte i dag uannsett form.  sssickssscared  Husk å sprite dem eller gi dem karantenetid..  ;D ;D ;D

• Create New...