Daniel Løvheim Posted March 13, 2014 Report Share Posted March 13, 2014 Hey! Noen her inne som vet om elver på vestlandet man kan oppleve denne herlige skapningen som jeg enda ikke har fått hilse på? Eller må jeg over fjellet? Bor forøvrig i Bergen . Tips tas imot med takk enten her eller på PM Link to comment Share on other sites More sharing options...
slunde Posted March 18, 2014 Report Share Posted March 18, 2014 Frykter nok du må over fjellet ja . Har verken sett eller opplevd forekomster av danica på denne kanten av landet. Tror ikke de trives i disse sure omgivelsene vi har her borte. Hadde mitt første møte med disse fantastiske skapningene i fjor sommer, og jeg kan lett si at det er det råeste fisket jeg har vært med på Mener det var i månedsskiftet juni/juli. De her er vel de største jeg har sett i det umiddelbare Bergensområdet, men har ikke opplevd noe fiske med de: http://www.fluefiskesiden.no/forum/index.php?/topic/20497-noen-som-vet-hvilken-døgnflue/ Ta deg en uke på andre siden av fjellet. Dersom du treffer, vil du neppe angre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Løvheim Posted April 9, 2014 Author Report Share Posted April 9, 2014 Frykter nok du må over fjellet ja . Har verken sett eller opplevd forekomster av danica på denne kanten av landet. Tror ikke de trives i disse sure omgivelsene vi har her borte. Hadde mitt første møte med disse fantastiske skapningene i fjor sommer, og jeg kan lett si at det er det råeste fisket jeg har vært med på Mener det var i månedsskiftet juni/juli. De her er vel de største jeg har sett i det umiddelbare Bergensområdet, men har ikke opplevd noe fiske med de: http://www.fluefiskesiden.no/forum/index.php?/topic/20497-noen-som-vet-hvilken-døgnflue/ Ta deg en uke på andre siden av fjellet. Dersom du treffer, vil du neppe angre Takk for svar, var nok dette eg fryktet :/... Då får eg prøve meg på å finne ut hvor og når eg kan prøve å få dette med meg ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts