Gå til innhold

Problem med sitater


Lillevann

Anbefalte innlegg

Jeg benytter forumet fra ulike PC'er (jobb, privat, etc.).  På flere PC'er fungerer ikke sitat (svar direkte til innlegget) eller multisitat.  Jeg får opp et tomt svarvindu, men den klarer ikke å kopiere over selve sitatet.  Dette skjer kun på enkelte PC'er, og jeg har ikke funnet ut hva som er problemet.  Benytter Explorer 11 på samtlige.  Er det noen innstillinger eller sikkerhetsnivåer som er utfordringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg benytter forumet fra ulike PC'er (jobb, privat, etc.).  På flere PC'er fungerer ikke sitat (svar direkte til innlegget) eller multisitat.  Jeg får opp et tomt svarvindu, men den klarer ikke å kopiere over selve sitatet.  Dette skjer kun på enkelte PC'er, og jeg har ikke funnet ut hva som er problemet.  Benytter Explorer 11 på samtlige.  Er det noen innstillinger eller sikkerhetsnivåer som er utfordringen?

 

Hei!

Det er nok brukt javascript i denne funksjonen, men det burde ikke slå ut i nettleseren slik såfremt ikke du har aktivt valgt å stenge det. Men kan du for forsøkets skyld prøve Chrome?

 

B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg bruker Chrome og IE og har enda ikke funnet ut hvordan man kan sitere. Det funker rett og slett ikke verken multi eller svar. Har ikke prøvd med Opera eller Firefox, men det kan da ikke være slik at forumet kan bestemme hvilken nettleser jeg skal bruke?

 

Edit. Funker i Firefox i alle fall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...