Gå til innhold

Hvor kjøper dere døgnflueimitajsoner?


SteinarFiske

Anbefalte innlegg

Jeg skal investere i litt døgnflueimitasjoner. Har blitt anbefalt No hackle fluer. De skal imitere Aurivilli, Ignita og rodani. I tillegg skal jeg noen klekkere og spinnere.

 

Hvis dere ikke binder selv, hvor kjøper dere disse?

 

Jeg ser at umpqua har noen fine, men prisen er også fin på disse.

Noen andre som selger disse typene til en bedre pris. Eventuelt fra et annet fabrikat?

 

Steinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder til i Oslo og har stort sett handla hos Dag Midtgaard i Grefsenveien nedenfor Storo. Jeg er fornøyd med fluene og mannen har ett behagelig vesen det er lett å kommunisere med. Jeg er selv ganske sær av meg så dette med kjemien er for meg ganske viktig for at jeg skal komme tilbake og bli "fast kunde" i en butikk. Stram Line på Jernbanetorget er også aktuell, der fører de vel i all hovedsak Umpqua tror jeg. Bra butikk og hyggelig betjening hos Stram Line også!

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Skal du handle hos Midtgard så må du beregne fleksible åpentider. Det er ikke alltid han er der når han skal. Derimot så holder Torshovs Sportsfiske et godt sortiment av Midtgard sine fluer. De har stødige arbeidstider. Utrolig flotte fluer. Kanskje bransjens flotteste og fisker veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...