Gå til innhold

Blanks?


vim

Anbefalte innlegg

Leter litt på nettet etter blanks til neste prosjekt (Sage SLT prosjektet ga mersmak). Ser at Loomis GLX emner er tilgjengelig, men er dette samme blanks som i Streamdance serien, eller mer som den gamle tømmerstokken jeg synes å huske i "gamle" GLX?

 

Havner muligens på en SAGE XP, siden Loomis Streamdance HLS ser ut til å være utilgjengelig. Prismessig lystet jeg på Redington, men har ikke funnet blanks på nettet (Dyreste serien kastet mistenkelig likt Sage XP...).

 

Tips?

Meninger og erfaringer?

 

Jeg stiller temmelig blank(s)... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

Jeg bestillte akkurat en 4delt 10`#5 SAGE XP. Fikk svar i går at SAGE ikke hadde desse på lager, de kommer i April. Forespurte om en 10` #4 istedet. Håper de har den inne. Dette gjelder over alt på nettbutikkene jeg har sjekket. Si fra hvis du finner den en plass vim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leter litt på nettet etter blanks til neste prosjekt (Sage SLT prosjektet ga mersmak). Ser at Loomis GLX emner er tilgjengelig' date=' men er dette samme blanks som i Streamdance serien, eller mer som den gamle tømmerstokken jeg synes å huske i "gamle" GLX?

 

Havner muligens på en SAGE XP, siden Loomis Streamdance HLS ser ut til å være utilgjengelig. Prismessig lystet jeg på Redington, men har ikke funnet blanks på nettet (Dyreste serien kastet mistenkelig likt Sage XP...).

 

Tips?

Meninger og erfaringer?

 

Jeg stiller temmelig blank(s)... :oops:[/quote']

 

Hvilke klasse/ lengde er du ute etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestillte akkurat en 4delt 10`#5 SAGE XP. Fikk svar i går at SAGE ikke hadde desse på lager' date=' de kommer i April. Forespurte om en 10` #4 istedet. Håper de har den inne. Dette gjelder over alt på nettbutikkene jeg har sjekket. Si fra hvis du finner den en plass vim.[/quote']

 

Har spurt - jeg skal si fra om han har flere inne (om noe i det hele tatt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestillte akkurat en 4delt 10`#5 SAGE XP. Fikk svar i går at SAGE ikke hadde desse på lager' date=' de kommer i April. Forespurte om en 10` #4 istedet. Håper de har den inne. Dette gjelder over alt på nettbutikkene jeg har sjekket. Si fra hvis du finner den en plass vim.[/quote']

 

Har du sjekket med disse:

http://shop.mudhole.com/

http://www.anglersworkshop.com/cgi/aw/XP4.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygde meg en sage xp 590-4 for ca 2 år siden. knall stang som jeg har brukt mer en jeg liker å innrømme, stanga holder fortsatt og gleder seg til våren...

 

Go stanga:

http://fluefiskesiden.no/forum/viewtopic.php?t=1044&highlight=stangbygging

 

En tråd med omtrent samme utgangspunkt...

http://www.fluefiskesiden.no/forum/viewtopic.php?t=1119&highlight=sage+xp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, underbevisstheten din vil nok ha det til at det er 2 år siden - så du snart kan forsvare å kjøpe ny 8)

Innlegget er nøyaktig 1 år... :twisted:

Ellers er jeg enig i at XP er en god stang.

 

Ingen som har tips om GLX blanks (=Streamdance?)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe' date=' underbevisstheten din vil nok ha det til at det er 2 år siden - så du snart kan forsvare å kjøpe ny 8)

Innlegget er nøyaktig 1 år... :twisted:

Ellers er jeg enig i at XP er en god stang.

 

Ingen som har tips om GLX blanks (=Streamdance?)?[/quote']

 

Du får nok ikke Streamdance utgaven som blank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestillte akkurat en 4delt 10`#5 SAGE XP. Fikk svar i går at SAGE ikke hadde desse på lager' date=' de kommer i April. Forespurte om en 10` #4 istedet. Håper de har den inne. Dette gjelder over alt på nettbutikkene jeg har sjekket. Si fra hvis du finner den en plass vim.[/quote']

 

Virker som du har rett med 10-fots stanga. Har ikke funnet noen som lagerfører, og hvis SAGE ikke har inne, så blir det vel å vente.

 

Bestilte en XP590-4 fra Jon Lewis (mailto:mhcr@teleport.com) nå.

2700,- inkl. frakt med REC komponenter, rør og stangtrekk. Billig!

Får bare håpe det ikke blir borte på veien - forskudd er noe dr... :?

Du kan jo høre med han, om han vet om en kilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

Tror det største problemet er 10 fotern. Virker som de fleste andre nettbutikker har de andre modellene inne. Sage er ikke ferdig med flere blanks før i midten av april... og da er sesongen i full gang. Kan ikke sitte inne lage stang da. Spørs om jeg skal prøve kalmarstixen fra streamstix. Den er 10`#5. Noen med erfaringer med denne???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det største problemet er 10 fotern. Virker som de fleste andre nettbutikker har de andre modellene inne. Sage er ikke ferdig med flere blanks før i midten av april... og da er sesongen i full gang. Kan ikke sitte inne lage stang da. Spørs om jeg skal prøve kalmarstixen fra streamstix. Den er 10`#5. Noen med erfaringer med denne???

 

Har de klart å få den ut ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalmarstixen er i handelen den ja. Jeg har kasta en del med den.

 

Jeg liker den godt. Lettkastet og fin. Følsom for kraftbruk, bare å 'kosekaste' og den gjør alt selv :) Gleder meg til å teste den til underhåndskast. Noe sier meg at den er perfekt til det...

 

Håper ingen dreper meg for at jeg legger ut denne linken her:

http://www.flyfishing-adventure.no/index.php?nyheter=22

 

mjoff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...