Skævvens_Mann Posted October 17, 2014 Report Posted October 17, 2014 Som sagt er jeg rimelig fersk på binding (hekling). Men allikevel har jeg faktisk fått til noe i kveld mellom krangling og tull. Jeg har kopiert mygg fra dere på VIMEO og de ser faktisk ok ut, jeg er sååå stolt! Jeg klarte til og med å binde en mygg str 18, utrolig.... Jeg må få lov til å takke alle dere som legger ut bindebeskrivelser og materialbruk. For meg er det uvurderlig og allikevel krevende. Men uten den hjelpen hadde jeg ikke kommet langt, denne måneden. 1
Per Anders Halvorsen Posted October 18, 2014 Report Posted October 18, 2014 Desverre så har det seg sånn at uten bevis blir man ikke trudd Så kjør på med bilde
Skævvens_Mann Posted October 18, 2014 Author Report Posted October 18, 2014 Haahaaa....! Ok, jeg skal drite meg ut med noen bilder her. Bare gi meg litt tid så jeg kan finne bilder av perfekte fluebasser som er bundet av noen andre... Neeeiiidaaa! Jeg skal poste mine egne mygg. Looover....
Per Anders Halvorsen Posted October 18, 2014 Report Posted October 18, 2014 Er jo artig og se hvordan andre løser ting
Recommended Posts