Sesam Posted October 27, 2014 Report Share Posted October 27, 2014 Hei! Er en 27 år gammel kar som flytter fra Oslo-traktene til Sula/Ålesund på nyåret og er rimelig blank hva gjelder muligheter for fiske der borte. Er glad i å fiske sjøørret i sjøen, samt ørret og røye i vann og elv. Foreløpig er jeg ingen laksefisker, men må kanskje se å bli det nå som jeg flytter vestover..Dersom noen som vil dele noen tips på PM eller her i tråden, så ville jeg blitt glad for dette. Fiskeplasser/ områder/utstyrsvalg etc Har hørt at det skal være mulig å fiske SØ i Åndalsnes-området, er rimelig blank utover denne opplysningen. Kan naturligvis bytte Sunnmørs-tips mot tips på bra plasser i Oslo-området dersom dette er av interesse Skitt fiske alle fluehuer 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Fältmarsch Posted October 30, 2014 Report Share Posted October 30, 2014 Sender deg PM Link to comment Share on other sites More sharing options...
pistus Posted November 11, 2014 Report Share Posted November 11, 2014 Åndalsnes bugner av heite sjøørretplasser Gulesider kart! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurt floer Posted December 19, 2014 Report Share Posted December 19, 2014 Hei Du har noen vann på sula som det er ørret i, ellers er det plasser med sjøørret også, men det er ikke så mye av den. Men det er mange fine vann i tafjordfjellan og lesja/dovre. mvh kurt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øyvind Jensen Posted December 19, 2014 Report Share Posted December 19, 2014 Åndalsnes bugner av heite sjøørretplasser Gulesider kart! Det har du helt rett i Pistus. Er oppvokst i området og har fisket SØ der i mange år. Sørsiden av fjorden er super, samt at det er mange områder som sjelden ser fiskere der i hvert fall fra land. Populært med dorging fra Åndalsnes og langs land i sommerhalvåret, og ikke uten grunn. Mange gode spotter langs berg og viker i fjorden, både innover fjorden og utover. Har selv fisket mest på sørsiden av fjorden og har ikke hatt noen spesiell grunn til å oppsøke andre siden, men det bør absolutt prøves. "Gulesider kart!" som Pistus sier. Pass på fredsningssoner ut fra elvene der (er mange elver som ender i fjorden). Lykke til og gi en liten rapport når du er i gang! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts