Gå til innhold

ny snelle til #5'er stang


Viktor Storelv

Anbefalte innlegg

Hei

Har i dag en danielsson dry fly, men er på utkikk etter ei god snelle med vanlig brems. Er litt rar av meg, men har lyst på ei snelle i samme farge som snellefestet til min fario... Eventuelt noe annet som passer fint til:)

Ser for meg noe under 2500,-.

Har dere noen forslag?:) eventuelt noen som har ei snelle liggende hjemme som ikke brukes lengre ?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det var så rart, jeg tenker ofte på samme måten. Mulig vi begge er rare...

Kan hende Hardy DD ulralite ville passet. Det er i hvert fall en veldig god snelle jeg er godt fornøyd med.

Men viktigere enn farge er om den balanserer oppsettet godt. Treffer man på begge har man truffet godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken farge har snelle festet ditt da?

Sage har jo mange fine i bronse farge, hardy ultralite 4000DD hadde jeg valgt om det er svart, iom jeg har det på min radian, men har dog også lamson Liquid (den nye low budget snella dems) og den er igrunn like fin om ikke finere design messsig :P men kvalitets feelingen er bedre på hardy :P har ikke fått prøve fiska Liquid enda men de er snart snørt opp med nymfe line og kort klump til trange plasser :) så sesongen 2015 skal benyttes til testing og fiske så mye som mulig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...