Gå til innhold

Loop Fw 4/6 Power matrix


Dverak

Anbefalte innlegg

Hey Andre. Er du fornøyd, har du fått deg no erfaring med snellen kansje no + / - med den??

Hehehe jeg skal ha den/får den, uansett. Den er ikke bare pen å se på, men har et bremsesystem jeg aldrid har kjennt maken til, HAleluuujjaaa. hehe. Eneste jeg har å si negativt på fw er, mangel på knarr. men men klarer vell å høre vvvvvvvvvzzzz i snella når stor fisken tar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Den er jo irriterendee lik på Daniellson snellene.

 

Har ikkje Loop komt over det enda? :D:D

 

Ka er prisen på den snella du har kjøpt? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe, kan du historien bak loop/Daniellson?? skakke si no jeg, men skjønner ikke helt hva du mener/sier i denne sammenhengen :?

Du prisen jeg betaler for den snellen er ikke mye :D , får det via jobben (Loop er hoved merke i butikken) =D>

Var det meg du spurte eller Brun :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Kan historien nei!!! :D

 

Hehe. Tipper berre at Daniellson snella koster mindre, men det blir vill gjetting.

 

Den var forbanna pen, men og veldig lik :roll:

 

Kan vist hende at eg på ta ein kikk i historieboka :roll: :roll: :D

 

Lykke til med det nye Gullet!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, er no big deal det his... greia..

Har ikke så mye til Danielson nå, Men de har vell fortsatt den eldre ewotec modellen?? Hd, LW, FW..

Ser ganske lik ut ja, litt mer flash, noen nye vinkler og kroker + en oppgradering på bremsesystemet. du kan jo gå innpå seiden dems, via linken her på sia. ligger unner "sneller".

Jo takk gleder meg som F.. Med ekstra spole skal den prege grey`en og yellow`en min, blir en fin sommer. :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AndreBrun
Hey Andre. Er du fornøyd' date=' har du fått deg no erfaring med snellen kansje no + / - med den??

Hehehe jeg skal ha den/får den, uansett. Den er ikke bare pen å se på, men har et bremsesystem jeg aldrid har kjennt maken til, HAleluuujjaaa. hehe. Eneste jeg har å si negativt på fw er, mangel på knarr. men men klarer vell å høre vvvvvvvvvzzzz i snella når stor fisken tar..[/quote']

 

He he, nei, ingen erfaringer ennå. Men når jeg får røska den gjennom noen vier- kratt, dratt den over en del grusbunn og kjørt noen fisk på den, så skal du få en alltid ærlig dom fra meg. :) Men jeg tviler ikke på at Loop- gutta har klart det igjen. Den ser lovende ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe' date=' er no big deal det his... greia..

Har ikke så mye til Danielson nå, Men de har vell fortsatt den eldre ewotec modellen?? Hd, LW, FW..

[/quote']

Og jeg og mange andrekaller disse for de originale snellene!

Loop= østekopier med helt feil pris.

Samma det, jeg bytter i alle fall aldri ut danielson snellene mine loop kopiene, aldri :) skjønt det står Loop Danielson på dem alle sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, men var jo sammen om snella før. hehehe prøver ikke starte no strid alsoo.. :roll:

Men kan være enig at Loop merket tar noen extra kr`ners.

Det har seg slik at jeg får de for en veldig fin pris da.. :) å gla er jeg for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...