Gå til innhold

slate eLite


wobbern

Anbefalte innlegg

AoF har teste noen stenger i denne serien.

 

Oppsummering av testen:

 

Slate Light Weight #5

Letteste stang i testen bærer sitt navn med rette. Aksjonen på Slate-stengene plasserer dem midt på treet i vinnergruppa, med litt stivere topp enn Sage og G. Loomis, og litt mykere enn Guideline og Scott. Dette er en stang som alle kan like, og Tom liker den best av alle!

 

Totalvudering: 6 fisker av 6 mulige

 

"Toms bestekjøp" og "Toms favoritt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørreten

Nå skal det også sies at jeg så i et Alt Om Fiske blad hvor Tom Skyrud var på landslaget, sponset av Slate, hvor han gikk rundt i Slate Caps, Slate jakke, Slate stang, vedder på at han også hadde Slate underbukser... Er ikke meningen å henge ut noen enkeltpersoner, men synes at Alt Om Fiske kansje burde hatt noen andre til å utføre testen enn akuratt Tom Skyrud... Lukter liksom litt korupt av det. Hadde trodd mye mer på testen hvis det hadde blitt utført av en nøytral person. Kom ikke som noe sjokk for meg ihvertfall at Tom Skyrud roste Slate opp i skyene. Derfor gikk jeg heller for Sage enn Slate når jeg handlet stang i høst, prøvde ikke engang Slate på grunn av grunnlaget i testen, så dette var hvertfall ikke et salgstriks fra Prima Villmark som funket på meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det også sies at jeg så i et Alt Om Fiske blad hvor Tom Skyrud var på landslaget' date=' sponset av Slate, hvor han gikk rundt i Slate Caps, Slate jakke, Slate stang, vedder på at han også hadde Slate underbukser... Er ikke meningen å henge ut noen enkeltpersoner, men synes at Alt Om Fiske kansje burde hatt noen andre til å utføre testen enn akuratt Tom Skyrud... Lukter liksom litt korupt av det. Hadde trodd mye mer på testen hvis det hadde blitt utført av en nøytral person. Kom ikke som noe sjokk for meg ihvertfall at Tom Skyrud roste Slate opp i skyene. Derfor gikk jeg heller for Sage enn Slate når jeg handlet stang i høst, prøvde ikke engang Slate på grunn av grunnlaget i testen, så dette var hvertfall ikke et salgstriks fra Prima Villmark som funket på meg...[/quote']

 

hehe, så det samme selv, jeg har en spx klasse fire og syns den virker helt ok, men nå er ikke jeg noen stor kaster da. jeg lurte egentlig på om noen i forumet hadde vært no borti nye serien til slate som heter eLite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre
Nå skal det også sies at jeg så i et Alt Om Fiske blad hvor Tom Skyrud var på landslaget' date=' sponset av Slate, hvor han gikk rundt i Slate Caps, Slate jakke, Slate stang, vedder på at han også hadde Slate underbukser...[/quote']

Hehe... han bruker faktisk Patagonia undertøy. laugh.png' alt=':lol:'>

 

For å rette opp et par misforståelser - Tom Skyrud har gjennom landslaget samarbeidsavtaler med Streamstix og Patagonia, men han var tidligere (som resten av laget) sponset med Slate jakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
Gjest Henning

Eg har testa 5 er stanga og eg DIGGA den. Tenke da kun i de baner når eg skulle ha meg ei 3er stang....Kjøpte 3eren uten å blunke, og ble skuffa som pokker når eg testa den. Konkluksjonen min er da at stanga er KONGE i litt større klassere, men blir for "dvesk" i lettere klasser. Mulig eg tar feil her, men det er iallefall mitt intrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...