dryhunter Skrevet 6. juni 2015 Rapporter Skrevet 6. juni 2015 har akkurat handlet meg , så trenger noen line tips
Stig Vivelid-Nilssen Skrevet 7. juni 2015 Rapporter Skrevet 7. juni 2015 Mine råd avhenger litt av hvilken modell (klasse og lengde) du har handlet. Til mine #4 9' og #5 9' LS bruker jeg med stort hell "langklump liner", a la Experience og Eikre Evolo long belly #4 på LS #4 9'. Til femmeren bruker jeg både Eikre Evolo long belly , MKB linene i total Control. (noe tung men deilig deilig lell) Nye Orvis Hydro saken får fantastiske skussmål på stangen også:-) Stig 1
Kjell S. Rakkenes Skrevet 7. juni 2015 Rapporter Skrevet 7. juni 2015 Stig sine råd er gode. Jeg har i tillegg til Evolo LB kjøpt meg SA SBT som Danielsson anbefaler. Et snøre med kort baktung klump og en vanvittig deilig tapering - perfekt for mitt fiske i litt trange elver. Fra før har jeg GL Experience som også er et veldig godt snøre. Men etter Evolo og SA SBT er det de to snørene jeg bruker mest. 1
dryhunter Skrevet 7. juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 7. juni 2015 bør jeg holde med til klasse #4 eller klasse ned ?
Kjell S. Rakkenes Skrevet 7. juni 2015 Rapporter Skrevet 7. juni 2015 Kjøper du SA eller Eikre så holder du deg til klassen. Velger du Experience eller et annet GL-snøre bør du etter min mening gå en klasse ned. Snørene deres ligger minst en halv klasse over oppgitt. Kjell 2
dryhunter Skrevet 7. juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 7. juni 2015 takker for alle innspill gleder meg til å få stangen i hus
Cato H. Drægebø Skrevet 7. juni 2015 Rapporter Skrevet 7. juni 2015 Nå har jeg kun denne i klasse fem, men på den storkoser jeg meg med Rio Gold. Så dersom mulighet for å teste så ville jeg gjort nettopp det :-) /cato 1
dryhunter Skrevet 8. juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 8. juni 2015 noen som har testet rio trout lt på ?
Bjørnar Luggens Skrevet 8. juni 2015 Rapporter Skrevet 8. juni 2015 noen som har testet rio trout lt på ?Fungerer sikkert utmerket! Takler fint lange klumper! :-) 1
Anbefalte innlegg