Gå til innhold

Budsjettstenger (GL EXP4 eller Vision Vipu)


Salvador Fali

Anbefalte innlegg

Leker med tanken på å gi bort en fluestang i bursdagsgave til en ung kar, og har primært sett på de to ovennevnte modellene som akkurat nå ligger ute til 800,- på Villmarksbutikken. Hvilke erfaringer har dere med disse?

 

Er det muligens andre stenger som også er aktuelle til rundt tusenlappen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EXP4, stram, øvremidflex(litt rask), med stram god topp og mye trøkk, men fortsatt følelsen i bunndelene og ikke minst korken... God og enkel stang. Vision? Uten at jeg har prøvd den, så kan jeg tenke meg at den er ganske lik og ganske god. Kanskje litt roligere og djupere, litt sånn the "vision way"... ;) ;) Spør Syvertzen, han har nok tall som er godt til hjelp!  :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du søker på vision vipu finner du en test av 9`5" i Trout & Salmon. Bra omtale, og mye stang for pengene selv med full pris.

Endret av hansjr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat hatt en langhelg etter sjøørret med en guideline exp 9' #7. Og må innrømme at jeg likte stanga :) aldri følte at den holdt meg tilbake på noe slags vis. Kan absolutt anbefales :) nå er jeg nybegynner, og har ikke prøvd så himla masse stenger da... Men som nybegynnerstang, tror jeg denne absolutt er innafor !:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...