Gå til innhold

Gjeddefestival på Gulsvik i Hallingdal 24. Juni


Anbefalte innlegg

Alle som vil komme for å delta i denne konkurransen er velkommene! Jeg har ikke noe me konkurransen å gjøre, men det er jo koselig når det kommer masse folk som vil prøve å få "renska opp" litt gjedde!! Konkurransen foregår fra båt og det koster 50 kr pr. stang. Det her ikk ment som reklame, men jeg vil bare at det kommer noen ekstremt dyktige gjeddefiskere som kan vekk litt av den f...... gjedda! Det er ørreten som gjelder! Det blir gode premier i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så denne gjedda har bare kommet som en fugl fønix fra intet og har så absolutt ingen misjon i økosystemet mener du? -eller mener du at dersom det ikke var noen gjedder i det heletatt, så hadde ørretbestanden i vassdraget sett annerledes ut? (i så fall hvordan da??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjeddebestanden hører ikke hjemme der fordi det var noen tjuvfiskere som ble tatt der, og de ble så forbanna at de satte ut en masse gjedder, og dette har formert seg helt sinnsykt! Derfor er jeg så sur på at det er gjedde her, og jeg lover deg at ørreten har fått merke dette!

Før så var det rikelig me ørret i hallingdalselva, men nå er det omtrent bare gjedde du får! Er verst i strekningen Krøderen til Flå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...