Gå til innhold

Hjelp til snørevalg


Daniel L

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg har tre spoler jeg må få på noen snører på før sesongen starter. Snella er er hardy ultralite 4000cc. Jeg ser for meg et allroundsnøre, et med kortklump til vannkast og trange steder og et snøre til overhodekast. 

Allround: Her har jeg vært litt innom tanken på SA Mastery SBT, noen som har testet dette? 4

 

Vannkast/kort klump: Her har jeg sett litt på GL presentation, Loop Evotec, Rio Dart og Barrio SLX. 

 

Overhodekast/langkastet: Her har jeg sett litt på GL Experience 

 

Stengene jeg bruker er GL Fario 904 -4 og en Orvis Superlight Touch Full Flex 905- 4. Jeg er også forholdsvis nybegynner, så holder meg unna de lengste klumpene! 

 

Om noen har forslag til noen snører jeg heller burde teste hadde det vært knall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har SBT i #4, 5 og 6. Liker dette mye bedre enn Presentation på grunn av noe tykkere runningline noe som gjør at SBT tåler noe mer overheng. Experience har jeg liggende i klasse 5, men for meg faller det litt mellom to stoler. Mulig det er vekta som gjør det, mange Guidelineliner er tunge. Til lengre overhodekast synes jeg Highwater er ei bra line, samme med Wulff Triangle Taper. Når det er sagt, skal en ta andres anbefalinger med ei klype salt da mye dreier seg om personlige preferanser

 

Tom Aage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...