Gå til innhold

Harddisk videokamera


kols34

Anbefalte innlegg

Tenker på å invistere i nytt videokamera, og da er jeg blitt litt nyskjerrig på hvordan harddisk videokameraer er blitt. Noen som har erfaring med slike kamera, eller kan litt om det ?

 

Tenker jeg ikke kommer til å handle for mer enn 10000 og da lurer jeg på om det er noe vits i å kjøpe hd kamera, eller om jeg må høyere opp i pris for at kvaliteten skal bli bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg har hørt , så er kvaliteten på HD videokamera temmelig dårlig i forhold til prisen.

Samt at du får veldig begrenset lagringskapasitet .

Det er vel fremdeles DV som ligger forran på kvalitet . å så er det jo bare å stappe i en ny film i stede for å mått laste videomaterialet over på pc´n .

Jeg har DV kamera å det er etter min mening fremdeles suverent. Pluss at det er vel å merke seg at optikken i kameraet har mye å si for resultatet!

For 10 laken får du et kjempefint DV kamera ( Les: Sony) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var akkurat det jeg var redd for.

 

Men i et mini dv kamera eller dvd kamera så har men vel også begrensninger i at man hele tiden går tom for tape og eller dvd disker ;)

 

Men argumentene dine er nok hovedgrunnen for at jeg ikke har kjøpt HD kamera enda.

 

Er også litt skeptisk i at et kamera med intern harddisk ikke tåler så mye bank som et der du putter i en tape eller dvd disk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...