Jan_Haukaas Posted June 2, 2017 Report Share Posted June 2, 2017 Starta bra for min del. Rett før fredning klokka 13:00 i Eira dro jeg på en fin laks i Sletthølen som Eira Flyfishing disponerer. Utrolig gøy å få fisk på åpningsdøgnet Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. Sent from my iPhone using Tapatalk 10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klinsmann Posted June 3, 2017 Report Share Posted June 3, 2017 Gratulerer,flott fisk. Var selv på åpninga,fiska hardt 10 timer i strekk uten hell. Dro hjem for å få litt ferskere "haill",sov et par timer og deretter til oselva. Fisket 12 timer uten hell der også. "legg ho i rør" 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan_Haukaas Posted June 3, 2017 Author Report Share Posted June 3, 2017 Blir bedre utover sesongen. Kaldt og mye folk der inne nå. I Oselva er det dessverre blitt slik at om man poster ett bilde av en laks på fb eller Instagram så er elva full av folk dagen etter. Da er det køfiske som gjelder.. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maяɪus_A_Book Posted June 3, 2017 Report Share Posted June 3, 2017 Utrolig flott fisk! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue Charm Posted June 3, 2017 Report Share Posted June 3, 2017 Grattis! Må venter et par uker til, men da blir det spennende å se om det er noe liv i Rauma..:-) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Ingvar Posted June 6, 2017 Report Share Posted June 6, 2017 På 2.6.2017 den 22.41, Jan_Haukaas skrev: Starta bra for min del. Rett før fredning klokka 13:00 i Eira dro jeg på en fin laks i Sletthølen som Eira Flyfishing disponerer. Utrolig gøy å få fisk på åpningsdøgnet Sent from my iPhone using Tapatalk Gratulerer! Åsså på ny snelle og greier 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan_Haukaas Posted June 14, 2017 Author Report Share Posted June 14, 2017 Kjekt med ny snelle Jan Ingvar Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Ingvar Posted June 14, 2017 Report Share Posted June 14, 2017 Jepp, har samme snella i 4000. Fin snelle det!! Pen fisk!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue Charm Posted August 20, 2017 Report Share Posted August 20, 2017 To økter pr dag de to siste ukene i juni i Rauma, uten å se eller kjenne en eneste fisk. Men skam på den som gir seg, var tilbake noen dager for et par uker siden, og da fikk jeg mitt livs aller første Rauma laks. Dette hadde jeg ventet på i 40 år, så det ble en litt beveget stund ved elvekanten, selv om den ikke var blant de største. .mista også en dagen før, så det var litt liv i elva nå litt senere på sesongen. Måtte kakkes pga blod fra gjellene, så den gikk til forskningen. Så nå er det bare å håpe at gyroen er borte for godt.!! Hei gjest! For å se skjult innhold må du være medlem av foreningen. Klikk her for å lese om medlemskap. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts