Gå til innhold

vadere


torgeir

Anbefalte innlegg

sjekk ut redington pro-staff til redusert pris' date=' nå 1500 kr hos nordisk på lysaker. ikke verdens mest pustende, men veldig solide i stoffet.[/quote']

 

Selv om det er litt over prisgrensa; jeg mener at Nordisk også hadde Simms Lightweight til ca 1900 tidligere i år. Hvis de har noen igjen av disse, er vel det et bedre kjøp, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Torgeir!

Hvis jeg var deg ville jeg ha lagt i litt mer penger og kjøpt vision extreme eller simms freestone.

Kjøpte selv et par vadere i 1500 prisklassen.. og det ble flere hull i starten på den andre sessongen jeg brukte de :?

Det kommer vel sikkert litt an på hvordan man bruker de, men skal man gå litt kan slike fort bli litt svake.

Jeg skal ikke si at alle slike bukser er sånn.. men har snakket med en del som har de samme erfaringene.

Har hørt at vision extreme skal være veldig bra, og jeg tipper du får de får ca. 2000-2500 kr (med sko)

Jeg har selv simms freestone, og er svært fornøyd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermansen

Styr unna Vision sine vadere, lekker som en hullete plastpose ganske så fort. Dårlig passform er det også liksom bare en sekk du hopper nedi.

 

Da hadde jeg heller kjøpt noen billige og håpe på det beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...