David A. Posted November 5, 2018 Report Share Posted November 5, 2018 Hei! Selger lamson liquid 1.5 3pack. Snelle med spole og to ekstraspoler + bag medfølger. Sitter et airflo wf 4 snøre på den ene spolen. Alt funker som det skal (snella ser strøken ut) men jeg selger fordi den blir litt til "overs" og jeg må heller bruke penger på en kassettsnelle som tar hakket større snører :-) Pris 400 + frakt. Hilsen david andre tys Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Aurstad Posted November 7, 2018 Report Share Posted November 7, 2018 Hei David, Dersom snella fungerer fint kjøper jeg den gjerne! Foretrekker du vipps? mvh, Martin Link to comment Share on other sites More sharing options...
David A. Posted November 7, 2018 Author Report Share Posted November 7, 2018 Hei martin! Har ikke vipps, så det blir kto overføring. Send meg pm med mob nr så kan vi ta det der. Ps: er på jobbtur og kommer ikke hjem før imorgen :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
David A. Posted November 7, 2018 Author Report Share Posted November 7, 2018 Alt fungerer som det skal foresten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Aurstad Posted November 7, 2018 Report Share Posted November 7, 2018 Supert! Link to comment Share on other sites More sharing options...
David A. Posted November 7, 2018 Author Report Share Posted November 7, 2018 Solgt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts