Gå til innhold

Garanti på fluefiskeutstyr ( Bloke fluestenger )


Truls

Anbefalte innlegg

Vel, jeg klarer stadig å kløne til et eller annet. Jeg hadde landet en flott sjøørret, lagt fra med stanga, og skulle vippe ut kroken. Jeg satt på kne og hadde stanga i klem mellom bena, glapp fisken og den satt fart rett utover. Fortsatt kroket. En stangtupp som plutselig bøyer seg ca 180 grader er lite egnet. Det gikk som det måtte. Det forklarte jeg i en epost til han som selger Bloke stengene akkurat hva som skjedde og ba om prisen på en ny stangdel. Det tok en dag eller to før han svarte og beskjeden var at han hadde satt igang forsendelse av ny stangdel til kroner 0,- dekket av garanti.

Det synes jeg er såpass god service at jeg har lyst til å si noen ord for å skryte.

Til sammenligning så hadde jeg for en tid tilbake et stangbrudd fra et premium merke og da kostet ny del på garanti meg 75 $. Det er omtrent det samme som jeg betaler for en klinge fra Bloke. Kvalitetsmessig så står de heller ikke noe tilbake for hva det nå skulle være. Sånne ting gjør at man føler seg litt verdsatt som kunde. Jeg gir tommel opp til god service!

  • Lik 7
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...