Gå til innhold

Det nærmer seg NC på Røros!


Flyman

Anbefalte innlegg

Heisan!

 

Vil bare komme med en påminnelse om at det nå er 14 dager til sesongens siste Norgescup går av stabelen på Røros :D

 

Det har allerede kommet inn endel påmeldelser, men vi minner allikevel om at påmeldingsfristen er satt til 16. august. All informasjon om datoer, tidspunkt, påmelding, overnatting og annet finner dere på www.nkff.com: http://www.nkff.com/templates/Page____743.aspx

 

Vi vil komme med flere oppdateringer i tiden som kommer frem mot konkurransestart 8)

 

Ta kontakt pr. telefon eller mail hvis dere har spørsmål ang. konkurranse, overnatting eller annet :D

 

Vell møtt til sesongavslutning på Røros!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Robert R
og måler krefter med de store og ukjente

 

 

Ingen problem. Har sett alt for mange tilfeller der nye kommer inn og banker de erfarne gutta. Er ikke så veldig erfaren jeg, men har vært med en liten stund og i år har det vært tragisk resultatmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan folks!

 

Nå er det ikke mange dagene igjen til konkurransen på Røros. Fisken biter og været er stabilt bra :D

 

PS! Vi har valgt å sette opp 2 ekstra-premier til beste førstegangsfisker i junior- og senior-klassen. Så det er bare å melde seg på for alle rekrutter der ute (PS! Bra premier er det også!!)

 

Velkommen!

 

PS 2! Påmeldingsfristen er satt ut til den 22. august (tirsdag), så det begynner å haste litt for de som ikke har bestemt seg ennå 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermansen

Jajaj

kort tur, selv fikk jeg bare en ørret på 30-35 cm, faktisk min første på den strekka. Traff en svenske som kom nedover med 4 harrer over kiloen :) De hadde vært der i 2 dager, ført i dag han ene hadde funnet no særlig med fisk.

 

Så de som har flaks med plasser kan få ett fantastisk fiske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey folks :D

 

Ny oppdatering før helgas event:

 

Var på siste befaring på de utvalgte strekkene for konkurransen i dag. Var under middels vannstand i Glomma i dag, men fisken tok nokså villig :D Fikk mellom 20-25 harr de få plassene jeg prøvde rundt konk.områdene. Mest smått, men også noen på +/- 33-35 cm 8)

 

Kl. 14.00 i dag kom det noen skikkelig grisebyger med regn og etter dette så har det dryppet fra oven jevnt og trutt (og litt til laugh.png' alt=':lol:'> ), så det lover bra med tanke på vannstanden og at vi kan få litt mindre sky fisk.

 

Påmeldingsfristen har nå desverre gått ut, men vil bare opplyse om at eventuelt nysgjerrige eller kunnskapshungrige fluefiskere er hjertelige velkomne som tilskuere og "supporter-deltakere" 8)

 

PS! Husk å ta med platåsko, slængbuksan å finskjorta for på lørdag bli det bankætt å fæst på Bergstaden Hotel i Røros sentrum (selvsagt valgfritt 8) ). 3-retters festmiddag med reinsdyrstek som hovedrett til den sinnsykt lukrative prisen pålydende 195,- norske kronasjer laugh.png' alt=':lol:'>

 

Velkommen til Fjellregionen og Røros!

 

 

Hilsen Geir Hanslien - Arrangementsansvarlig for Røros JFF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermansen

Ja da er vel alt over, hørt rykter om at Fluefiskern gjorde det særdeles bra. Men har ikke sett noen resultater.

 

Selv var jeg oppe der etter konkuranseslutt og fikk testet litt stenger og lært meg kunsten om å kaste med flue. Takk mr Eikre, huseieren spurte meg flere ganger i dag om jeg fikk noe fisk (jeg sto på plenen her) og de trodde jeg var på vei til å klikke.

 

Men tror det var mange som hadde vondt i hode i dag, når jeg reiste i går kveld før banketten begynte en del å bli småfulle og udregelige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...