Gå til innhold

Rett linje


Rodman

Anbefalte innlegg

Gjest AndreBrun

Har ikke sett filmen ennå, men jeg skal uansett kjøpe den for å støtte opp om Andreas. Både moro og spenstig at en norsk fluefisker begir seg ut på en slik film - og etter det jeg har hørt skal den også være både god og spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Terje Refsahl

Fikk "Rett Linje" i posten i dag.

Jeg benka meg ned foran tv`n og koste meg skikkelig.

Jeg synes denne filmen var informativ og skikkelig underholdene.

Den var laget med glimt i øyet, og som vanlig var Fismen en sann fornøyelse å både høre og se.

Det vil sikkert være de som ikke får all verden ut av denne filmen og jeg tenker da spesiellt på de som allerede mestrer de fleste sidene av fluekastet.

For oss som fortsatt har dårlige dager med fluestanga vil det etter mitt syn være nyttige tips å hente her og filmen ga i allefall meg noen nye tanker som jeg vil forsøke å etterkomme.

 

Jeg koste meg iallefall, og smilte og lo meg gjennom filmen.

 

Denne kommer jeg til å se igjen. :D:D

 

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått sett den nå. Må si meg helt enig med deg Terje. En sann fornøelse og se på Fismen. Lun og fin humor gjennom hele filmen. Som du sier, sikkert ikke noe for de mere erfarne men for min del er det en del konkrete ting å ta tak i. Synes spesielt den delen med kasteproblemer var bra. Der fikk han fram de aller fleste problemer, og viser løsninger på en forståelig måte. Instruksjonene er nesten ufattelig enkle og virksomme. Absolutt en film som skal sees på flere ganger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får se noen korte glimt av flyt over fisk som tar, men det er alt.

 

Jeg syns filmen var bra. Jeg har jobbet en del med kastinga mi og vurdert å bytte stil. Har trodd at min selvlærte stil har vært riv ruskende gal. Deilig å se at det er flere veier til mål. Syns seansen med 5 kastere med 5 forskjellige stiler var befriende.

 

Blir alltid forbløffet over hvor naturlig Fismen greier å være forann kamera.

 

TM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...