Gå til innhold

Er logget inn, ser ikke bilder!


Erlend

Anbefalte innlegg

Til tross for innlogging, forsøk i forskjellige browsere og ellers en følelse av å ha gjort alt etter "boka" ser jeg ikke bilder på forumene. Jeg ser kun lenkene og ikke bildene på forumene, når jeg forsøker å klikke på en lenke i teksten, får jeg en feilmelding. Feilmeldingen jeg får er sitert under:

 

** sitat **

The page cannot be displayed

Explanation: There is a problem with the page you are trying to reach and it cannot be displayed.

 

Try the following:

Refresh page: Search for the page again by clicking the Refresh button. The timeout may have occurred due to Internet congestion.

Check spelling: Check that you typed the Web page address correctly. The address may have been mistyped.

Access from a link: If there is a link to the page you are looking for, try accessing the page from that link.

 

Technical Information (for support personnel)

Error Code: 500 Internal Server Error. The parameter is incorrect. (87)

 

** sitat slutt **

 

Det hadde vært greit å få sett bildene på forumene, det er halve vitsen med at jeg er innom i løpet av arbeidsdagen.

 

Erlend.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Det er klart at det er mulig at det er brannmuren på jobben som lager krøll, men jeg hadde jo oppe bildene på det gamle forumet, alle andre funksjonene virker i forumet, men jeg ser ikke avatar - bilder og jeg ser ikke bilder i meldinger. Jeg glemmer å logge meg inn hjemmefra men skal selvsagt forsøke dette for å se om det er min bruker som blir diskriminert.

 

Bruker Opera ver 9.02 og IE 6.0.2900 sp2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått igjennom rettighetene dine på forumet, og finner ingen feil. Du er satt til å "lese vedlegg" som alle andre. Undersøk dette med brannmur, og prøv hjemme om det går der.

 

Jepp. Det er brannmuren som er problemet. Hjemmefra funker alt ok, også på jobbens PC.

 

hehe ka du trur datakisan på jobben si hvis dem bli spurt om å åpne brannmuren for fluefiskesiden.no?

 

- nei jeg er nok litt for glad i jobben min til det.

 

???:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...