Gå til innhold

STAFFAN I NATTEN


Gjest Terje Refsahl

Anbefalte innlegg

Gjest Terje Refsahl

Nok en tur til Rena er over. Dette ble noen artige dager med "Kvarven Cup" og mætt av folk til rolige dager hvor det var kun meg selv og Staffan som holdt fortet i Persvika.

 

Første kvelden jeg kom ned til elva var det derimot allerede folk der. Tore Slettengen, Helge og Staffan var allerede på plass. Jeg tok frem noen stenger og da er Staffan der før jeg vet ordet av det og har "grabba" til seg noen stenger for å få prøvekaste. Kunne i og for seg gi fyren en trestokk for han kaster helt vanvittig bra med det meste.

 

Mens jeg sto å så på fant jeg ut at det kunne være litt gøy å feste noe av kastinga på minnebrikken. Tok frem kamera og fikk et par, etter mitt syn, artige bilder av Staffan i natten.

Han var nok klar over at det ikke var lyn men blitzen min som blinka hele tida, derfor poserte han villig vekk for fotografen. Vi får kalle det fluekasting i natten med glimt i øyet ;D ;D

 

Fiskemessig varierte forholdene fra dag til dag, med en kveld med massiv Ignita klekking og bra med vårfluer til en kveld med små ignitaklekking med enorme vårflueklekkinger.

Fikk et par fine ørreter i går kveld på 1,1 og 1,2 kilo. Fikk også en rapport fra en hyggelig kar ved navn Kjell som meldte oss om en ørret på litt over 2 kilo i går kveld, på Tørrflue selvfølgelig ;D

 

Terje!

 

post-0-13949850271233_thumb.jpg

post-0-13949850271712_thumb.jpg

post-0-13949850272193_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...