Gå til innhold

Hjelp Flueline?


Lyngen

Anbefalte innlegg

Slenger meg på den positive omtalen av Foxtail. Nydelig snøre! Det bør renses og "mettes" med smøring før du tar det i bruk. Veldig mange snøreprodusenter skryter av at de har "minnefrie" snører, men ingen av de snørene jeg har prøvd slår Foxtail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Vi har hatt mange kastestunder hvor det ene blir prøvd opp mot det andre, inntil videre er som sagt Foxtail det beste jeg har forsøkt i forhold til pris......Men smør og smør inntil coatinga er metta. Kanskje går det ann å få noen høsttilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt mange kastestunder hvor det ene blir prøvd opp mot det andre, inntil videre er som sagt Foxtail det beste jeg har forsøkt i forhold til pris......Men smør og smør inntil coatinga er metta. Kanskje går det ann å få noen høsttilbud.

 

HVOR????????  Kem e det som selger fra foxtail?  ikke nettbutikk, men steder man eventuelt kan "teste" noen av disse snørene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt mange kastestunder hvor det ene blir prøvd opp mot det andre, inntil videre er som sagt Foxtail det beste jeg har forsøkt i forhold til pris......

 

Hva betyr det? At det er bra til å være et billigsnøre?

 

Eller at det er noe av det beste som går an å kjøpes for penger?

 

Inntil det siste innlegget kom, så hadde jeg inntrykk av sistnevnte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Godt preparerte silkeliner er det beste jeg kaster med, de har tynnere diameter, koster mye mer og er et sant helvete å holde på med! Og de koster MANGE PENGER! Orvis hadde engang en intermediatelinesom var brun som desverre er ute av

markedet. Den var kjempegod å kaste med, om man fetta den opp var den helt fin til tørrfluefiske.....

 

har forsøkt liner som er bedre å kaste med enn Foxtaillinene, fler av S.A linene er glattere og det er deilig, men den glatte overflata fir stivhet til coatingen, det gir ei line som huskerhvordan den lå når den var på snella.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...